اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی البرز:

کشاورزان نظرآبادی امسال رکورد زدند

مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان البرز از شکستن رکورد تولید محصولات کشاورزی و باغی توسط کشاورزان شهرستان نظرآباد در امسال خبر داد.

کشاورزان نظرآبادی امسال رکورد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید و سابق اداره جهاد کشاورزی این شهرستان بعدازظهر امروز برگزار شد.

مسعود کریمی مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان البرز در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کشاورزان و باغداران شهرستان نظرآباد اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی امسال را تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند.

وی تصریح کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید همه بخش‌های اقتصادی ایران وارد عمل شده و هر ایرانی در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کند، باید نگاهش تحقق حماسه باشد.

وی افزود: به طور قطع حوزه کشاورزی یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد هر کشور به شمار می‌آید و کشورهایی که می‌خواهند در جهان دارای استقلال بوده و از منافع خود دفاع کنند، باید در تامین محصولات غذایی و کشاورزی خودکفا باشند.

مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به تلاش‌های دولت برای پیشرفت و توسعه کشاورزی کشورمان گفت: طی سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در این حوزه صورت گرفت و شاهد هستیم که بخش مهمی از این تلاش‌ها با افزایش کمی و کیفی کشاورزی کشور به نتیجه رسیده است.

کریمی با اشاره به تلاش‌های اداره جهاد کشاورزی و کشاورزان و باغداران شهرستان نظرآباد در سال‌های اخیر گفت: به فضل الهی شاهد بودیم که در این مدت کارهای بسیار خوبی انجام شد و امسال از نظر تولید محصولات کشاورزی و باغی در نظرآباد رکورد زده شده است.

وی تصریح کرد: با پایان فصل برداشت آمارهای دقیقی از این حوزه اعلام خواهد شد و در آن زمان مشخص می‌شود که کشاورزان نظرآبادی چه سختی‌هایی را برای تحقق جهاد و حماسه اقتصادی متحمل شده‌اند.

مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان البرز افزود: یکی از دلایل مهم توسعه کشاورزی در نظرآباد بهره‌مندی از تجربه کشاورزان در کنار دانش روز کشاورزی است.

* تولید گندم، گیلاس و آلبالو در نظرآباد رکورد زد

کریمی گفت: وقتی تجربه و دانش روز به طور مشترک در کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد، نتایج درخشانی حاصل می‌شود و برای نمونه باید گفت که امسال در زمینه تولید گندم کشاورزان نظرآباد رکورددار کشور شدند.

وی تصریح کرد: همچنین میزان تولید میوه در باغ‌های نظرآباد به ویژه گیلاس و آلبالو رشد بسیار چشم‌گیری داشته و امیدواریم با فراهم شدن شرایط و امکانات بهتر و بیشتر در سال‌های آینده شاهد رشد این موفقیت‌ها باشیم.

لازم به توضیح است، در این مراسم عبدالرضا روشن‌نژاد با حکم مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز به عنوان مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد معرفی و از تلاش‌های رسول سلگی مدیر سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول