اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مخالف فروش باشگاه سایپاشمال هستم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مخالف فروش باشگاه سایپاشمال هستم.

مخالف فروش باشگاه سایپاشمال هستم

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری به مسایل پیش رو درباره عزل و نصب‌‌ها و برکناری‌های اخیر در اداره ورزش و جوانان شهرهای مازندران بیان داشت: در آینده نزدیک چند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز تغییر می‌کنند.

وی با اشاره به برکناری عادل عالیشان از ریاست اداره ورزش و جوانان قائمشهر افزود: عالیشان مدت‌ها استعفایش را تقدیم کرده بود و دیروز با استعفای وی موافقت کردم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به طبیعی بودن برکناری برخی از روسای ادارات شهرستان‌ها و هیئت‌ها از سوی مدیرکل ابراز داشت: با برکناری عالیشان، هیچ اتفاقی نیفتاده و از تجربیات وی در حوزه ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان استفاده می‌شود.

سعادتمند همچننی درباره برکناری ابراهیمی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر در ادامه اظهار داشت: برخی بر این باورند که با برکناری مهدی ابراهیمی از سمت هیئت فوتبال قائمشهر، من هم عالیشان را از سمتش برکنار کردم که این مطلب صحت ندارد.

وی گفت: در حال حاضر علی قاسمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان قائمشهر منصوب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان درباره وضعیت دو تیم قائمشهری نساجی و سایپاشمال خاطرنشان کرد: در حال حاضر کادر فنی باشگاه نساجی مشغول تست‌گیری از بازیکنان هستند تا با قدرت در لیگ حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: اما درباره وضعیت سایپا شمال همچنان پای حرفم هستم از فروش و یا خروج این تیم به خارج از استان مخالفت می‌کنم.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول