اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مدیران موظف به تعامل با شوراها هستند

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی خواص شهر هستند و همه مدیران موظفند با شوراها تعامل داشته باشند.

مدیران موظف به تعامل با شوراها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمود احمدی‌بیغش در دیدار منتخبان مردم در دوره‌ی چهارم شورای اسلامی شهر بجنورد که در محل دفتر استاندار انجام شد،با تاکید بر اینکه انتخابات 24 خرداد با شعور مردم و هدایت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در دنیا بی‌نظیر بود، گفت: اکنون رای مردم دست منتخبان امانت است.

وی اظهار کرد: امانت‌داری کار بسیار مشکلی است اما همه باید تلاش کنند تا از اعتماد مردم به خوبی و در جهت خدمت خالصانه استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: در این فرصت محدود یک ساله‌ای که به عنوان خدمتگزار مردم در استان مشغول بودیم با کمک دستگاه‌ها کارهای بزرگی در استان انجام شد.

احمدی‌بیغش با اشاره به سفر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان طبق نظر کارشناسان از لحاظ امنیت و نظم و انضباط رتبه اول را در کشور داشته است.

وی تاکید کرد: ما همه سرباز نظام و مدیران دولت هستیم و با قدرت تا آخرین لحظه در جهت خدمت به مردم به کار خود ادامه می‌دهیم.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه راه آهن یک پروژه فراملی است که با راه‌اندازی آن بیش از 11 درصد از مردم کشور از آن بهره‌مند خواهند شد.

تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در دوره‌ی قبل هفت نفر و در این دوره با توجه به الحاق چند روستا و افزایش جمعیت به 13 نفر رسیده است.

به گزارش فارس، در این نشست هر یک از منتخبان شورای اسلامی شهر بجنورد به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/63002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول