اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد

ارائه خدمات رایگان توانبخشی به مردم کرمان

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: همزمان با آغاز هفته بهزیستی تمام خدمات مشاوره‌ای و کلینیک‌های توانبخشی در استان کرمان به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

ارائه خدمات رایگان توانبخشی به مردم کرمان

رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: همزمان با 25 تیرماه سالروز تاسیس سازمان بهزیستی و آغاز هفته بهزیستی تمام خدمات مشاوره‌ای و کلینیک‌های توانبخشی در استان کرمان به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هفته بهزیستی در سال‌جاری با شعار «بهزیستی برای تو» از 25 تا 31 تیرماه در جریان است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ارائه خدمات مشاوره‌ای و کلینیکی بهزیستی شامل مشاوره‌های خانواده، طلاق، درمان اعتیاد، ژنتیک، مددکاری، تحصیلی، گفتار درمانی، بینایی‌سنجی، کار درمانی، شنوایی‌سنجی، فیزیوتراپی و ... را در تمام مراکز بهزیستی در سطح استان کرمان به عموم مردم رایگان اعلام کرد.

عباسی حضور در منازل مددجویان و کمک به رفع مشکلات احتمالی آن‌ها، حضور در نماز جمعه سراسر استان کرمان، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی محفل انس با قرآن مجید با حضور قاری برجسته جهان اسلام استاد جواد فروغی در ظهر روز 25 تیرماه، معرفی توانمندی‌های جامعه هدف به مردم، تجلیل از خیران و نیکوکاران همراه بهزیستی و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی برشمرد.

وی با اشاره به همزمانی اجرای طرح ضیافت مهر رمضان با هفته بهزیستی گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های ویژه هفته بهزیستی که در سال‌های گذشته به‌صورت مجزا اجرا می‌شد در سال‌جاری به‌دلیل این تقارن در قالب برنامه‌های ضیافت مهر رمضان انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان برگزاری نشست‌های تخصصی با صاحبان مشاغل خاص، اجرای مجدد ثبت‌نام از متقاضیان حضور در طرح بیمه آتیه کودکان و معلولان بی‌سرپرست، احیا و شب‌زنده‌داری فرزندان مقیم مراکز شبه‌خانواده و معلولان بهزیستی در شب‌های قدر، دیدار با مسئولان استان و دیدار خیران با معلولان و مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی سال جاری در کرمان اعلام کرد.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول