اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری سارق عابر بانک‌های شهروندان مشهدی

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام خبر دستگیری سارق عابر بانک‌های طبرسی شمالی مشهد، گفت: شهروندان منطقه طبرسی شمالی که موجوی حساب آنان به چنین شیوه‌ای‌ سرقت شده هر چه سریع‌تر به کلانتری طبرسی شمالی مراجعه کنند.

دستگیری سارق عابر بانک‌های شهروندان مشهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز با اعلام خبر دستگیری دکتر تقلبی و سارق حرفه‌ای عابر بانک‌ها در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی با در دست داشتن مدارک جعلی درخواست معافیت پزشکی به حوزه نظام وظیفه مراجعه و درخواست صدور معافیت از خدمت سربازی را داشت که با گزارش موضوع به کلانتری 32، این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: افسران آگاهی کلانتری بلافاصله در محل حاضر شده و این فرد را دستگیر کردند.

کریمی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه خود اعتراف به مدرک پزشکی تقلبی خود کرده، خاطرنشان کرد: متهم اعتراف کرد که مدارک تقلبی پزشکی را یک پزشک در محدوده بلوار هاشمیه با دریافت مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان برایش صادر کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: به دنبال کسب این اطلاعات، ماموران انتظامی کار خود را آغاز کرده و متهم اصلی پرونده که پزشکی قلابی بود را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم این پرونده جوانی 26 ساله و دارای مدرک دیپلم بوده که با جعل عنوان دکتر کلاهبرداری می‌کرده ؛ هم‌چنین این متهم با جعل عنوان خانواده‌ای را فریب داده و با دختر آنها ازدواج کرده است.

به گفته کریمی تحقیقات از این متهم سابقه‌دار هم‌چنان ادامه دارد.

کریمی در ادامه از دستگیری سارق عابر بانک‌های محدوده طبرسی مشهد خبر داد، گفت: به دنبال اعلام چند فقره سرقت از مشتریان عابر بانک‌های بلوار طبرسی، افسران آگاهی کلانتری 39 تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند متهم 40 ساله این پرونده را که در کمین عابر بانک‌های مشهد بوده، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح نحوه سرقت متهم اذعان کرد: متهم با کمین در عابر بانک‌ها و با استفاده از ترفندی خاص ادعایی مبنی بر گیر کردن کارت مشتری در دستگاه داشته و به بهانه خارج کردن کارت دست به کار شده و کارت دیگری را با کارت اصلی تعویض می‌کرده است.

کریمی یادآور شد: متهم با توجه به اینکه رمز عبور کارت‌ها را یادداشت می‌کرده، پس از تعویض کارت موجود آنان را به سرقت می‌برده است.

وی خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات اولیه خود اظهار کرده که از پنج ماه گذشته مرتکب چنین اقدام مجرمانه‌ای شده است.

به گفته فرمانده انتظامی مشهد شهروندان منطقه طبرسی شمالی که موجودی حساب آنان به چنین شیوه‌ای‌ سرقت شده هر چه سریع‌تر به کلانتری طبرسی شمالی مراجعه کنند.

انتهای پیام/70023/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول