اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

استقبال باشکوه از شاگرد ولاسکو در همدان

آرمین تشکری والیبالیست ملی‌پوش همدانی که در مسابقات لیگ جهانی حضور موفق داشت با استقبال جمع کثیری از علاقه‌مندان به ورزش به همدان بازگشت.

استقبال باشکوه از شاگرد ولاسکو در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز همدان شاهد حضور یکی از افتخارات ورزشی استان بود.

آرمین تشکری یکی از دلاورمردان والیبال تیم ملی کشورمان که عملکرد درخشانی در لیگ جهانی والیبال داشت امروز در میان انبوه استقبال‌کنندگان وارد همدان شد.

در این مراسم باشکوه سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان، رسول منعم معاون اداره ورزش و جوانان، اصغر قنادان رئیس هیئت والیبال، امین‌الله برق‌لشگری دبیر هیئت والیبال، علیرضا شمسی‌پور رئیس بسیج ورزشکاران، فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان و جمعی کثیری از اعضای تیم‌های مختلف والیبال و پیشکسوتان این رشته حضور داشتند.

آرمین تشکری که در سال‌های اخیر موفق شده با درخشش در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات ارتش‌های جهان مورد توجه مربیان تیم ملی به خصوص ولاسکو آرژانتینی قرار گرفت به عنوان نماینده ورزش همدان در نخستین حضور ایران در لیگ جهانی والیبال عملکرد قابل قبولی داشت.

مسئولان و مردم قدرشناس همدان امروز با اهدای حلقه‌های گل از قهرمان ارزنده و خوش‌آتیه این استان استقبال کردند.

در ادامه این مراسم آرمین تشکری به اتفاق اعضای هیئت والیبال و خبرنگاران رسانه‌های استان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان حضور یافتند که در این مراسم از زحمات این بلندقامت والیبال تقدیر و تشکر شد.

هیئت والیبال در مراسم ضیافت افطاری برای قدردانی از زحمات آرمین تشکری والیبالست گرانقدر ورزش استان تجلیل خواهد کرد.

این افتخارات در حالی برای ورزش و رشته والیبال استان اتفاق می‌افتاد که همدان از داشتن یک تیم والیبال در لیگ برتر محروم است و شاهکار آقایان شورای شهر و باشگاه شهرداری در انحلال تیم لیگ برتر والیبال شهرداری همدان هنوز از ذهن ورزش‌دوستان همدان پاک نشده است.

حضور تشکری‌ها در بالاترین سطح رقابت‌های جهان در کنار تیم ملی کشورمان و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی شاید بهترین محرک برای مسئولان ورزش استان باشد تا فکری برای تیم‌داری در این رشته پرطرفدار در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین کنند.

امیدواریم به زودی و در دولت جدید مسئولان ارشد ورزش استان در کنار پرداختن به ساخت و ساز اماکن ورزشی و توسعه سرانه فضای ورزشی برای تیم‌داری در رشته‌های پرطرفدار اقدام کنند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول