اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله مکارم شیرازی فرصت گرانبهایی برای جوانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های ماه مبارک رمضان به ویژه شرکت در جلسات تفسیر قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تاکید کرد.

جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله مکارم شیرازی فرصت گرانبهایی برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی اظهار کرد: جلسه تفسیر قرآن کریم توسط مرجع عالیقدر شیعه آیت‌الله مکارم شیرازی در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها موهبتی است که همگان باید از آن بهره کافی را ببرند.

وی گفت: اگرچه رسانه ملی مباحث این جلسه را پخش می‌کند ولی پوشش رسانه‌ای این جلسه برای کسانی خوب است که در اقصی نقاط کشور حضور دارند و امکان تشرف به این محفل نورانی را ندارند اما کسانی که در قم زندگی می‌کنند، بدانند که حاضر شدن در آن فضای معنوی و ملکوتی و بهره مستقیم از فیوضات این مرجع عظیم الشأن فرصت بی‌بدیلی است که نباید به این سادگی از دست داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از مردم شریف و به خصوص هیئت‌های مذهبی و جوانان خواست که با حضور در این جلسه باشکوه معنوی، جان تشنه خود را سیراب کنند.

اسکندری همچنین برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط علمای گرانقدر در سایر مکان‌ها همچون جلسه تفسیر حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی در مدرسه علمیه حجتیه را فرصت گرانبهایی برای بهره‌مندی مردم به ویژه جوانان دانست.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول