اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

انهدام باند سارقان با پوشش مسافرکش در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با پوشش مسافرکش، در شیراز اخاذی می‌کردند خبر داد.

انهدام باند سارقان با پوشش مسافرکش در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت با پوشش مسافرکش توسط باندی از سارقان در سطح شهرستان شیراز،‌ تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، مشخص شد دو راننده و سرنشین یک پیکان سواری شخصی در سطح شهر، سوژه‌های خود که اغلب بانوان بوده را به عنوان مسافرسوار و پس از طی مسافتی با تغییر مسیر در کوچه‌های خلوت با تهدید کارد ضمن آدم‌ربائی و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت جنسی، اموال شامل پول، طلاجات و گوشی تلفن همراه آنان را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

حیدری اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام چهره‌نگاری، مشخصات سارقان در اختیار ماموران پلیس در سطح شهر قرار گرفت.

این مسئول گفت: پس از آنکه فردی به ماموران مراجعه و اظهار کرد که خودرو پیکان وی توسط دو نفر در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر توسط دو مسافرنما به سرقت رفته است، در تحقیقات به عمل آمده از وی با توجه تناقض‌گویی‌های این فرد ماموران به وی مظنون شدند.

وی یادآور شد: با انجام تحقیقات لازم ماموران متوجه صوری و واهی بودن پرونده شده و در ادامه با تطابق چهره سارقان با این فرد و بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد این فرد یکی از آن دو سارق به عنف است.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در تحقیقات اولیه سه سرقت به عنف با همدستی فردی دیگری با پوشش مسافرکش‌نما از این سارق کشف شد.

حیدری متذکر شد: با تلاش ماموران همدست این سارق نیز دستگیر و در بازرسی از منازل آنان چهار گوشی تلفن مسروقه متعلق به شکات کشف شد.

این مسئول اذعان داشت: در ادامه تحقیقات آدم‌ربایی، سرقت‌های به عنف و توام با آزار و اذیت از هر دو نفر کشف و سارقان با قرار مناسب قانونی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول