اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک:

مردم را با فرهنگ‌سازی در حفظ زیبایی شهر سهیم ‌کنیم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: آراستگی و پاکیزگی شهر خواسته همه شهروندان است اما باید در این زمینه فرهنگ‌‌سازی کرده و مردم را در حفظ زیبایی شهر سهیم کنیم.

مردم را با فرهنگ‌سازی در حفظ زیبایی شهر سهیم ‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامعلی لطیفی صبح امروز در جلسه ‌هم‌اندیشی با ناظرین مناطق سازمان مدیریت پسماند گفت: همه کارکنان باید نهایت تلاش خود را برای رفاه و آسایش مردم به کار گرفته و کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارند.

وی اظهار داشت: رضایتمندی از یک مسئول یعنی شایستگی وی در قبال کارهایی که به نحو احسن انجام داده و در راستای خدمت‌رسانی به مردم با تمام نیرو و انرژی انجام وظیفه کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تصریح کرد: وظیفه ما این است که به گونه‌ای کار کنیم تا کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذاریم و در راستای خدمت‌رسانی نهایت تلاشمان را به منظور رفاه و آرامش شهروندان انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت نظافت شهر گفت: پاکیزگی و نظافت شهر موجب رضایت شهروندان شده و روحیه نشاط را در شهر افزایش می‌دهد که همه وظیفه دارند در حفظ و پاکیزگی شهر بکوشند.

لطیفی ادامه داد: آراستگی و پاکیزگی شهر خواسته همه شهروندان است اما باید در این زمینه فرهنگ‌‌سازی کرده و مردم را در حفظ زیبایی شهر سهیم کنیم.

وی با اشاره به این‌که ناظرین مناطق زیر نظر معاونت فنی و اجرایی سازمان مشغول به کار هستند، گفت: معاونین خدمات شهری مناطق تابعه ضمن دقت نظر در بازدیدهای سطح منطقه، کنترل و نظارت بیشتری در امور داشته و مسائل را به طور دقیق رصد کنند.

در این نشست مجید علیدادی و حمیدرضا شهبازی و سید ایمان قائم‌مقامی به عنوان ناظرین مناطق برای نظارت بر حسن انجام کار پیمانکاران خدمات شهری انتخاب شدند.

انتهای پیام/87010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول