اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان خبر داد

همدان پایلوت محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهر

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان گفت: با توجه به عملکرد خوب همدان در ساماندهی مناطق حاشیه شهر، همدان به عنوان پایلوت محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه شهر در کشور انتخاب شده است.

همدان پایلوت محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی اسدی ظهر امروز در آئین افتتاح کتابخانه عمومی شهید خضریان مجتمع مسکونی امام خمینی(ره) کوی مدنی همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سفر سال 83 به همدان بر توانمندسازی مناطق حاشیه شهر تأکید داشتند اظهار داشت: از سال 83 تا 85 طرح مطالعاتی توانمندسازی و ساماندهی مناطق حاشیه شهر را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد 350 پروژه زیربنایی، روبنایی و کالبدی در ستاد توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی استان به تصویب رسید ادامه داد: در سال 88 با پیگیری‌های به عمل آمده مبلغی بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان ردیف بودجه برای توانمندسازی مناطق حاشیه شهر جذب شد.   

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان افزود: از سال 88 تا سال 90 تعداد 44 پروژه زیربنایی، روبنایی و کالبدی با اعتبارات جذب شده به بهره‌برداری رسید. 

وی اضافه کرد: در سال 90 نیز اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان جذب و چند پروژه فرهنگی مانند کتابخانه شهید خضریان انجام شد.

اسدی در ادامه با بیان اینکه کتابخانه شهید خضریان در زمینی با مساحت 450 متر مربع و زیر بنای 230 متر مربع احداث شده است ابراز داشت: برای احداث این کتابخانه مبلغ 125 میلیون تومان هزینه شده و در منطقه دیزج نیز یک باب کتابخانه با 125 میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

وی بیان داشت: کتابخانه شهید خضریان دارای سالن مطالعه، سایت کامپیوتری، مطالعه، سیستم گرمایشی پکیج و سرمایشی به وسیله کولر است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان با بیان اینکه در سال جاری 2 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است اذعان داشت: اگر دستگاه‌ها زمین ساخت و احداث اماکن فرهنگی را در مناطق حاشیه شهر تأمین کنند در اجرای طرح‌ها مشکلی نداریم.

انتهای پیام/89019/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول