اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائتلاف منتقدان برای برکناری رئیس هیئت بدمینتون اصفهان

حکایت بد جنگ قدرت در بدمینتون

در شرایطی که بدمینتون اصفهان برای پیشرفت بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد، اختلافات داخلی و دودستگی در این هیئت به اوج خود رسیده و منتقدان تصمیم به برکناری رئیس هیئت گرفته‌اند.

حکایت بد جنگ قدرت در بدمینتون

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دوره نخست ریاست سروش اسماعیلی در هیئت بدمینتون استان اصفهان، در مقطعی اختلاف درونی بسیاری بین افراد فعال در این هیئت شکل گرفت که نتیجه آن وقوع تغییراتی در کمیته‌های هیئت بود و به ریاست اسماعیلی آسیبی وارد نکرد.

با این حال هنوز یک سال از دوره دوم ریاست اسماعیلی در هیئت سپری نشده که یک بار دیگر دودستگی در بین جامعه بدمینتون بالا گرفته که این بار ریاست هیئت را هدف گرفته است.

* اسماعیلی بدقولی کرد

امید کرمی ملی‌پوش اصفهانی یکی از منتقدان سیاست‌های فعلی هیئت بدمینتون استان اصفهان است که معتقد است وضعیت این رشته در اصفهان نابسامان است و رئیس هیئت هر حرفی را که می‌زنند به آن عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون گفت: از ابتدا قصد نداشتیم به آقای اسماعیلی رای بدهیم و نظرمان این بود که رأی سفید بدهیم اما اسماعیلی با خواهش و تمنا از ما درخواست کرد که به وی رأی بدهیم.

ملی‌پوش اصفهانی تاکید کرد: آقای اسماعیلی قول داده بود که با تشکیل کمیته فنی تصمیمات این کمیته را اجرا کند، اما به هیچ یک از قول‌های خود عمل نکرد و تنها بانوان هر درخواستی از وی داشته باشند به سرعت برایشان اجرا می‌کند اما برای آقایان هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

وی گفت: با 11 نفر از اعضای مجمع که به آقای اسماعیلی رای دادیم تصمیم گرفتیم جلسه‌ای را با آقای ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار کنیم و در صورتیکه رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان باز هم به قول و قرارش عمل نکند تشکیل مجمع داده و با رای نصف به علاوه یک اعضای مجمع و طبق قانون وی را از کار برکنار می‌کنیم.

کرمی در پایان اضافه کرد: امیدوارم رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان بدانند با چه افرادی کار می‌کنند و امیدوارم وضعیت هیئت بهتر از گذشته شود.

اسماعیلی: تصمیم گیرنده نهایی خودم هستم

با وجود انتقادات مطرح شده از رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان وی معتقد است علاقه‌ای به پست و مقام ندارد و پست برایم ارزشی ندارد و هم عاشقانه دوست دارم هر کاری که از دستم بر می‌آید برای ورزش استان انجام دهم.

سروش اسماعیلی ادامه داد: هر قولی دادم به آن عمل کردم و گمان می‌کنم هیئت استان از این شرایطی که دارد توانمندتر است و می‌توانیم از پیشکسوتان این رشته همفکری بگیریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان تأکید کرد: دوست دارم به نظرات پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی گوش دهم، اما نظر نهایی را خودم می‌دهم، چراکه من باید در پایان پاسخگوی عملکردم باشم.

*لزوم ورود اداره کل

در آستانه مجمع انتخاباتی سال گذشته هیئت بدمینتون استان اصفهان، حاشیه‌های زیادی در اطراف این هیئت به وقوع پیوست که از جنگ قدرت در بدمینتون حکایت داشت.

در آن مقطع اسماعیلی برای کسب آرای مجمع به منظور تداوم ریاستش رقابت دشواری را با غلامحسین یزدان‌پناه رئیس سال‌های دور هیئت داشت و در نهایت نیز توانست گوی سبقت را از حریف ربوده و ریاست هیئت را در اختیار بگیرد.

بدمینتون اصفهان برای پیشبرد برنامه‌هایش بیش از هر چیز دیگری به آرامش نیاز دارد اما دودستگی‌های موجود مانع از آن شده که این هیئت تمرکز لازم را نداشته باشد و می‌طلبد مدیران ورزشی استان قبل از اینکه شرایط در هیئت بدمینتون بحرانی شود، وارد عمل شوند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول