اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری 3 جشن گلریزان

153 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد می‎شوند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی شده است با برگزاری سه جشن گلریزان در این ماه مبارک زمینه آزادی 153 زندانی جرائم غیرعمد در استان فراهم شود.

153 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد می‎شوند

علی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با 14 رمضان جشن گلریزان در شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: همچنین جشن گلریزان شهرستان بروجن در تاریخ 26 ماه مبارک رمضان و جشن گلریزان شهرستان لردگان بیست و هشتم ماه مبارک رمضان برگزار می‎شود.

نظری با اشاره به آمار زندانیان جرائم غیرعمدی در زندان‌های این استان را 153 نفر برشمرد و گفت: سعی شده است تا با برگزاری سه جشن گلریزان در این ماه مبارک زمینه آزادی این زندانیان در استان فراهم شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری بیش از 144 میلیون تومان در مراسم جشن گلریزان سال گذشته در این استان خبر داد و افزود: در سال گذشته با کمک ستاد دیه، سازمان‌های بیمه و بانک‌های استان زمینه آزادی 169 زندانی جرائم غیرعمد در استان فراهم شد.

وی افزود: از مجموع زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده در این استان در سال گذشته 165 نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

نظری از آزادی 70 زندانی در سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: با کمک ستاد دیه 70 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از بند اسارت آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهدای بن کالا به خانواده‌های زندانیان بی بضاعت، یادآور شد: این سبد کالایی از سوی انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان اهدا شده است.

وی تصریح کرد: مرکز حمایت از زندانیان این استان تا دو سال پس از آزادی زندانیان خانواده آنان را تحت پوشش قرار داده تا سرپرست خانواده بتواند با اشتغال به کار مناسب مخارج زندگی خانواده خود را تأمین کند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول