اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مطرح کرد

عدم اجماع نخبگان مهم‌ترین ضعف مازندران در توسعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: عدم اجماع بین نخبگان فکری و فرهنگی از مهم‌ترین ضعف‌های مازندران برای رسیدن به توسعه است.

عدم اجماع نخبگان مهم‌ترین ضعف مازندران در توسعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، هادی ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی، عدم اجماع بین نخبگان فکری و فرهنگی را از مهم‌ترین ضعف مازندران برای توسعه توصیف کرد و اظهار داشت: اجماع بین مسئولان و نخبگان با محوریت نماینده عالی دولت و راهنمایی امام جمعه در سوادکوه شمالی تقویت شود.

وی با بیان اینکه :«نمی‌دانم وضعیت خودم چه می‌شود»، افزود: امیدوارم تابلوی خدمت‌رسانی دولت در سوادکوه شمالی را در تردد از محور سوادکوه شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم ارتقای امنیت اجتماعی برای توسعه، یادآوری کرد: شورای تامین مرکز ثقل توسعه شهرستان محسوب می‌شود و برخی موضوع‌های توسعه در شهرک‌ها به صورت تخصصی در شورای تامین پیگیری شود.

وی به برکات مصوبات و اقدامات ستاد تسهیل استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از کارخانه‌ها با تدابیر ستاد تسهیل مازندران از خطر ورشکستگی نجات یافتند.

عضو شورای اداری استان مازندران خواستار فعال شدن همه کارگروه‌ها برای توسعه سوادکوه شمالی شد و خاطرنشان کرد: کارگروه‌های مختلف با رویکرد توسعه شهرستانی و بدون توجه به استقرار همه ادارات تشکیل شود تا برنامه‌ریزی و مدیریت برای توسعه و حل مشکلات این شهرستان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول