اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر مطرح کرد

انتقاد از بی‌مهری به بنیاد نخبگان / برگزاری بزرگ‌ترین رویداد علمی استان بوشهر در سال 92

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره به برخی بی‌مهری‌ها نسبت به بنیاد نخبگان گفت: جشنواره اختراعات خلیج فارس بزرگ‌ترین رویداد علمی استان در سال جاری خواهد بود.

انتقاد از بی‌مهری به بنیاد نخبگان / برگزاری بزرگ‌ترین رویداد علمی استان بوشهر در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رحیم قاسمیه ظهر امروز در دیدار مسئولان بنیاد نخبگان با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با اشاره به برگزاری دو دوره طرح دوست علمی با حضور 60 نفر از دانش آموزان ممتاز استان و 10 نفر از اساتید نخبه دانشگاه صنعتی شریف گفت: این طرح در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال با آموزش ریاضی و برنامه‌های فرهنگی ویژه برگزار شد و بعد از پایان دوره تا 9 ماه دانش آموزان تحت نظارت و هدایت اساتید خود به صورت مکاتبه‌ای و ارتباط مجازی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

قاسمیه، برگزاری محفل معنوی نخبگان و سرآمدان علمی استان بوشهر و جشنواره اختراعات خلیج فارس به میزبانی بوشهر را دو اتفاق مهم بنیاد ذکر کرد و گفت: محفل معنوی نخبگان به سیاق سال گذشته با حضور حضرتعالی و فرهیختگان استان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و جشنواره اختراعات خلیج فارس نیز به عنوان بزرگترین رویداد علمی استان در سال‌های اخیر، آذرماه در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بنیاد نخبگان استان از بدو تأسیس برنامه‌های خود را در دو محور حضور فعال نخبگان استان در صحنه‌های استانی و ملی و فعالیت در جهت شکوفایی استعدادها و نخبه پروری متمرکز کرده و در طول مدت فعالیت خود خدمات شایانی را به نخبگان، فرهیختگان و مخترعین استان بوشهر ارائه داده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره به حضور موفق در جشنواره علم تا عمل، جشنواره بین المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی و جشنواره منطقه‌ای اختراعات خلیج فارس گفت: در جشنواره منطقه‌ای اختراعات و نوآوری‌های خلیج فارس که سال گذشته در بندرعباس برگزار شد 25 مخترع با 15 اختراع از استان بوشهر شرکت کردند که تعدادی از این مخترعین برگزیده شدند و تسهیلات مناسبی نیز به آنها پرداخت شد.

قاسمیه متوسط سنی مخترعین استان را 27 سال عنوان کرد و افزود: جمعیت جوان مخترعین و نوآوران استان نوید آینده روشنی را برای استان بوشهر می‌دهد.

قاسمیه نشست‌های دوره‌ای با مخترعین و نوآوران، برگزاری همایش ملی آبزیان، برگزاری ویژه برنامه هفته پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و علمی را به عنوان بخشی از برنامه‌های بنیاد نخبگان در سال گذشته عنوان کرد و افزود: با وجود امکانات و حمایت‌های اندکی که از بنیاد نخبگان می‌شود، ما نسبت به سایر استان‌های کشور عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته‌ایم.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با انتقاد از برخی بی‌مهری‌ها به بنیاد نخبگان خطاب به آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: تنها مقامی که با جدیت و صمیمی و بی شائبه از بنیاد نخبگان حمایت کرد، شما هستید و نسبت به سایر استان‌ها از حمایت اندکی در استان برخوردار شدیم.

انتهای پیام/66006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول