اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

فرماندهان پلیس گیلان انضباط زیرمجموعه‌های خود را ارتقا دهند

فرمانده انتظامی گیلان نظم و انضباط را عامل پیشرفت و اولویت جامعه دانست و گفت: فرماندهان باید با کنترل و نظارت بر زیر مجموعه خود، نظم و انضباط را ارتقا دهند و زمینه خدمات و تامین امنیت بهتر جامعه را فراهم کنند.

فرماندهان پلیس گیلان انضباط زیرمجموعه‌های خود را ارتقا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی شامگاه دوشنبه در جمع کارکنان پلیس گیلان ایجاد نظم و امنیت جامعه را مورد تأکید مجریان آن قرار داد.

وی اظهار کرد: برای تأمین و ایجاد نظم و امنیت در جامعه مجریان باید خود متصف به اوصاف نظم و انضباط باشند.

فرمانده انتظامی گیلان، نظم و احساس امنیت در جامعه را مدیون تعامل خوب مردمی و تلاش وافر پلیس دانست و افزود: نظم و انضباط عامل پیشرفت و توسعه در جامعه بوده و می‌تواند از اولویت‌های هر ارگان و سازمانی در جامعه باشد.

وی با استناد به فرمایش مولای متقیان حضرت علی(ع) درباره نظم و امنیت، اذعان کرد: دنیا بر مبنای نظم و انضباط بنا شده و مسلماً هر بی‌نظمی در جامعه می‌تواند آسیبی به دنبال داشته باشد.

قائدرحمتی، عمده ناهنجاری‌ها را نشانه عدم احساس مسئولیت نسبت به نظم و انضباط در جامعه خواند و تصریح کرد: در چنین مواقعی احساس مسئولیت مجریان نظم اجتماعی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس واقعی باید با عمل و رفتار خود نظم و انضباط را در جامعه ایجاد کند، خاطرنشان کرد: فرماندهان باید با کنترل، سرکشی و نظارت بر زیر مجموعه خود، نظم و انضباط را در مجموعه ارتقا داده و زمینه ارائه خدمات و تأمین امنیت بهتر جامعه را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی گیلان، رمضان را ماه بازنگری، خود ارزیابی و ویژه خداوند متعال خواند و یادآور شد: این ماه مبارک فرصت گرانبهایی برای همه ماست تا با انجام کار خیر، برکت مضاعف خداوندی را برای خود و خانواده به ارمغان آوریم.

وی با اشاره بر اینکه یاد خدا ما را از وسوسه‌ها رهانیده و به خود آگاهی می‌رساند، متذکر شد: این خود آگاهی است که وظیفه‌ها را تبیین می‌کند.

قائدرحمتی اذعان کرد: اگر نیات و کار در راستای رضای خداوندی باشد مطمئناً نتیجه مثبت و رضایت مردمی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2300/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول