اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

برگزاری کمیسیون‌ پیشگیری از جرایم در پلیس گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری کمیسیون‌های پیشگیری از جرایم برای ارائه خدمات بهتر در این نهاد خبر داد.

برگزاری کمیسیون‌ پیشگیری از جرایم در پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی، بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی استان اظهار کرد: با بستر سازی و کنترل بیشتر در صدد ارائه خدمات بهتر به جامعه هستیم.

وی از برگزاری کمیسیون‌های پیشگیری از جرایم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه خبر داد.

فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه استعدادیابی برای انجام کار و ارائه خدمات بهتر در دستور کار پلیس استان قرار دارد، گفت: مناسب با انواع خدمات، نیروهای مستعد را به‌کارگیری می‌کنیم.

وی، مردم گیلان را مشاوران عالی پلیس خواند و تصریح کرد: تماس‌های مردمی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس، موجب برطرف شدن نقص و عیب در کار و ارائه خدمات بهتر از طرف پلیس می‌شود.

قائد رحمتی با بیان اینکه پلیس با بسترسازی برای کنترل بیشتر در صدد ارائه خدمات بهتر به جامعه است، افزود: تمام نواقص و معایب در کمیسیون پیشگیری از جرایم مورد بررسی قرار می‌گیرد و بسترهای لازم در راستای برطرف شدن نقص و عیب نیز برای هر یک مهیا می‌شود.

وی به کارگیری اساتید روان‌شناس و مذهبی و بررسی و برطرف شدن دلایل وقوع جرم یا تخلف را از شیوه‌های پلیس برای ارتقای ارائه خدمات در جامعه نام برد.

فرمانده انتظامی گیلان، نظارت تخصصی و بازدیدهای مترقبه و غیر مترقبه و نظارت‌های خوب مردمی را موجب ارائه خدمات بهتر به مردم دانست.

وی با اشاره به اینکه تسریع و ارائه کار و خدمات مطلوب از اولویت‌های پلیس است، متذکر شد: رفاه، استراحت، تشویقی نیز در رئوس کارهای فرماندهی قرار دارد زیرا معتقد هستیم که پلیس سالم باید بدون دغدغه و مشکل باشد.

قائدرحمتی، دغدغه‌های مردم را جزو دغدغه پلیس عنوان کرد و یادآور شد: جامعه مانند زنجیر به یکدیگر متصل است و پلیسی که از بطن مردم باشد بیشتر نگرانی‌ها را احساس می‌کند.

وی از مردم خواست تا با نظارت همگانی بیشتر زمینه‌ساز ارائه خدمات بیشتر در جامعه باشند.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول