اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیموئی پاسخ منتقدانش را داد

قطاری که حرکت می‌کند را سنگ می‌زنند/ گروهی هدایت شده اعتراض می‌کنند

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: باید به افرادی که اعتراض می‌کنند بگویم اگر کمکی به هیئت دوچرخه سواری نمی‌کنید حداقل در کار ما سنگ‌اندازی نکنید.

قطاری که حرکت می‌کند را سنگ می‌زنند/ گروهی هدایت شده اعتراض می‌کنند

کیوان لیمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از زمانی که به عنوان رئیس هیئت انتخاب شدم کارهای بسیاری انجام دادم، اما در کمال تاسف برخی‌ها شیطنت می‌کنند و نمی‌گذارند در آرامش کارمان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه من قهرمان ملی و قهرمان کشور بودم، تصریح کرد: لیگ استان را برای نخستین بار در کشور ایجاد کردیم و علاوه بر این‌ها توانستیم چهارچرخ پدالی، پلیس دوچرخه‌سوار، تمبر ملی، برگزاری همایش 9 دی را اجرایی و اعزام تیم‌های تمام رده‌های سنی با نام هیئت دوچرخه‌سواری به رقابت‌های قهرمانی کشور را در کارنامه خودم داشته باشم و تمام این‌ها از جمله کارهایی بوده که من از زمان روی کار آمدنم انجام داده‌ام.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان ادامه داد: از 16 تا 30 فروردین ماه سال جاری سه اعزام را به رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور داشتیم و در همان 15 روز نیز دو میزبانی توسط هیئت انجام شد و با برگزاری رقابت‌های جامپینگ در این موارد توانستیم رکورد بزنیم که کار بسیار سختی بود.

وی گفت: 14 تیرماه در رقابت‌های تریال قهرمانی کشور توانستیم عنوان نخست را کسب کنیم و در همین تاریخ نیز در مسابقات قهرمانی کشور توانستیم قهرمان شویم.

لیمویی با بیان اینکه در نمایشگاه دوچرخه حضوری فعال داشتیم افزود: برای نخستین بار اعزام بانوان را به منظور آموزش تعمیرات دوچرخه انجام دادیم که بتوانند در این زمینه آموزش دیده و خودشان دوچرخه‌هایشان را تعمیر کنند.

وی تصریح کرد: نخستین سالی است که هیئت دوچرخه‌سواری در تمام رشته‌های دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کند و توانستیم رشته‌های جامپینگ و BMX را برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی کنیم و حتی توانستم با کارهایی که در زمینه‌های مختلف این رشته انجام دادیم پای توریست را به ایران باز کنیم و دلار به ایران وارد کنیم. 

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان ادامه داد: امسال تیم‌های اصفهان با تجهیزات و امکاناتی که برایشان فراهم شده بود در رقابت‌های مختلف کشوری شخصیت دیگری پیدا کرده بودند. 

وی در ادامه به تجمع اعتراض آمیز گروهی از معترضان نسبت به عملکرد هیئت مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: افرادی که به عملکرد من اعتراض می‌کنند گروهی هدایت شده بودند که توسط رئیس قبلی هیئت سازماندهی شده بودند اما باید بگویم من بر اساس انتخاب رئیس هیئت شده‌ام نه بر اساس انتصاب و قطاری که حرکت می‌کند را همگان به آن سنگ می‌زنند.

لیمویی افزود: باید به این افراد بگویم اگر کمکی به هیئت دوچرخه سواری نمی‌کنید حداقل جلوی کار ما سنگ اندازی نیز نکنید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان با بیان اینکه تا این لحظه سکوت کرده بود ادامه داد: برخی از دوچرخه‌های هیئت را آقای باجول رئیس قبلی هیئت برده است و تاکنون تحویل هیئت نداده است در صورتی‌که ما برای تهیه هر دوچرخه با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و برای این دوچرخه‌ها چیزی در حدود 15 میلیون تومان باید هزینه شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان، مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس کمیته کارآفرینی و اشتغالزایی هیئت‌های ورزشی استان و رئیس کمیته سازش کارفرمایان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز هستم و افرادی که صلاحیت دارند باید در مورد عملکرد من نظر بدهند و کارشناسان اداره کل نیز از عملکرد من رضایت دارند.

لیمویی اضافه کرد: رئیس قبلی هیئت 12 سال این سمت را بر عهده داشته است و گمان می‌کند پذیرش این سمت موروثی است در صورتی‌که باید جوانان تازه نفس به کار وارد شوند.

انتهای پیام/63020/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول