اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال خزرپوشان ساری در مصاحبه با فارس:

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان بدون حامی است

به گفته سرمربی تیم فوتبال خزرپوشان ساری، تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان بدون حامی است.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان بدون حامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتبال خزرپوشان ساری تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور این روزها تنها است و نگاه هیچ مسئولی به فوتبال ساحلی نیست.

نماینده‌ای که سال گذشته به دلیل مشکلات مالی فراوانی که داشت نتوانست آن طور که باید و شاید در لیگ برتر خودی نشان دهد این بار نیز با مهربانی مسئولان روبه‌رو است.

مسئولیت این تیم سال گذشته تنها بر عهده دو بانویی بود که با تلاش فراوان‌شان این تیم را به لیگ برتر کشور رساندند و حال برای ماندن در لیگ برتر و ادامه فعالیت‌شان نیازمند حمایت مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان هستند.

فائزه جعفرزاده سرمربی تیم فوتبال خزرپوشان ساری و همچنین خان حسینی سرپرست این تیم بوده که این دو به همراه یکدیگر کارهای مدیریتی این تیم را نیز بر عهده دارند در حالی که زمان زیادی هم به شروع رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی نمانده است، گفت‌وگویی را با فائزه جعفرزاده سرمربی تیم خزرپوشان ساری انجام دادیم:

 فارس: خانم جعفرزاده چه خبر از فوتبال خزرپوشان؟

جعفرزاده: تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان در حال حاضر اوضاع چندان خوبی ندارد و همچنان درگیر مسائل باشگاه هستیم تا بتوانیم همان‌طور که قول داده بودیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شرکت داشته باشیم.

فارس: در حالی که چیزی به شروع رقابت‌های این فصل نمانده تیم‌تان تمرین دارد؟

همان‌طور که خودتان خبر دارید ما تمرینات‌مان در ساحل فرح‌آباد ساری بود ولی چند روز پیش که برای تمرین به آنجا رفته بودیم متوجه شدیم که این زمین را هم از ما گرفتند، ما چون اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر کردیم برای استارت تمرینات متوجه شدیم که زمین هم برای تمرین نداریم.

 فارس: یعنی جای دیگری برای تمرین ندارید؟

به ما قول‌هایی دادند و قرار است در طرح بانوانی که در ساحل فرح‌آباد در حال اجرا است زمینی را برای ما ایجاد کنند تا بتوانیم آنجا به تمرین بپردازیم.

فارس: آیا شرایط برای حضور در لیگ برتر مهیا شده است؟

شرایطی که مهیا نشده است، با این بی‌پولی‌ها نمی‌توانیم کاری بکنیم، ما هم دوست نداریم در لیگ برتر طوری حضور داشته باشیم که زنگ تفریح دیگر تیم‌ها شویم، دوست داریم تیمی قدرتمند در رقابت‌های این فصل داشته باشیم، این امر عملی نخواهد شد جز با حمایت همه ورزشی‌های استان مازندران.

فارس: بعد پایان لیگ برتر فصل قبل تاکنون کسی شما را حمایت کرده است؟

 نگاه کنید واقعا کار من و خانم حسینی خیلی سخت شده، ما باید هم هزینه‌های تمرینات و هم هزینه خرید البسه بازیکنان و هزینه رفت و آمدهای بازیکنمان را پرداخت کنیم، راستش را بخواهید آقای خلردی نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران این قول را به ما داده که ما استارت کار را بزنیم و تیم ما را حمایت خواهند کرد و ما هم امیدواریم تا وی کاری برای خزرپوشان ساری انجام دهند زیرا ما تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی هستیم و این انتظار را از مسئولان ورزشی استان داریم که ما را حمایت کنند تا بتوانیم این فصل برای مازندران افتخارآفرینی کنیم.

فارس: صحبت پایانی‌تان؟

باید بگویم که اگر شرایط برای ما مهیا نشود شاید نتوانیم در رقابت‌های این فصل شرکت کنیم و به راحتی مازندران سهمیه لیگ برتری خود را از دست خواهد داد، امیدوارم مسئولان ورزشی نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان داشته باشند.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول