اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان مطرح کرد

کشف 224 کیلوگرم تریاک در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان از کشف 224 کیلوگرم تریاک در هفته گذشته خبر داد و گفت: هفته گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر یک محموله تریاک را کشف و ضبط کردند که در میدان امام حسن مجتبی(ع) به سمت اسدآباد در حرکت بود.

کشف 224 کیلوگرم تریاک در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نادر قاسمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به نقش مؤثر پلیس در مبارزه با مواد مخدر و تأمین امنیت و آرامش جامعه، این تلاش را ارج نهاد.

وی از رویکرد کشورهای غربی در ارتباط با مشورت با پلیس در انجام کارها سخن گفت و ادامه داد: در کشور ما نیز باید به این سمت و سو حرکت کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به تعطیلی دبیرستان شهید صدوقی واقع در ورودی خضر به دلیل فضای نامناسب فرهنگی آن تصریح کرد: اگر در راه‌اندازی این دبیرستان با پلیس مشورت می‌شد، در حال حاضر چنین مشکلاتی برای این دبیرستان پیش نمی‌آمد.

وی ادامه داد: وجود معتادان در این منطقه و نبود فضای مناسب در آن باعث بروز این مشکلات شده است.

قاسمی از کشف 224 کیلوگرم تریاک در هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: هفته گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر یک محموله تریاک را کشف و ضبط کردند که در میدان امام حسن مجتبی(ع) به سمت اسدآباد در حرکت بود.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از افراد این باند ادامه داد: طی این عملیات پنج نفر دستگیر شدند که در بین دستگیرشدگان یک نفر خانم و بقیه آقا بودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان یادآور شد: کشف این محموله در یک سال گذشته بی‌سابقه بوده که در ضبط این محموله سه دستگاه ماشین مدل بالا نیز توقیف شد.

در ادامه جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان با اشاره به برنامه‌ریزی ادارات برای اجرای برنامه‌های مفید در هفته مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: دستگاه‌ها برنامه‌های خود را به فرمانداری همدان ابلاغ کنند و در هفته مبارزه با مواد مخدر از دستگاه‌هایی که برنامه‌های مفیدی داشته باشند تقدیر به عمل خواهد آمد.

علی‌احسان قنبری خطاب به اداره ورزش و جوانان مبنی بر فعال شده هیئت ورزشی عشایری و روستایی عنوان کرد: هیئت ورزشی در بخش قهاوند و شراء باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی دلیل تعطیلی مدرسه شهید صدوقی را محیط نامناسب و شرایط آسیب‌زایی بالای آن دانست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان ابراز داشت: مسئولان شهرستان در چند روز آینده در خصوص چگونگی تبدیل فضای دبیرستان به فضای آموزشی و کارگاهی برای دستگاه‌ها بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول