اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه:

وحدتیه با مشکل افت ولتاژ برق مواجه است

شهردار وحدتیه گفت: وحدتیه با مشکل افت ولتاژ برق مواجه است.

وحدتیه با مشکل افت ولتاژ برق مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحمید صفایی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفع نیازهای مردم اساسی‌ترین دغدغه مسئولان است و هر کاری انجام می‌شود، با هدف دسترسی به این مهم است.

شهردار وحدتیه خاطرنشان کرد: در بین خدمات ارزشمندی که دولت‌ها ارائه می‌کنند توسعه و عمران شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و به نحوی نمود خدمات دولت‌ها میان مردم و عوام جامعه با توجه به اقدامات صورت گرفته در این راستا بررسی می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در زمینه اعتبارات و منابع مالی در شهرها وجود داشت، شهرداران نتوانستند به نحو شایسته به نیازهای شهروندان پاسخ دهند و بسیاری از حجم خدمات بسیار کمتر از سال‌های قبل بود.

صفایی با اشاره به خدمات دولت‌های نهم و دهم گفت: در سال‌های اخیر دولت خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده و انتظار می‌رود در سال پایانی خدمت دولت اعتبارات کافی در اختیار دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها قرار بگیرد تا بتوانند رضایت مردم را با ارائه خدمات جلب کنند.

وی متذکر شد: در شهر وحدتیه به دلیل مشکلات مالی که سال گذشته با آن متوجه بوده‌ایم، اکثر پروژه‌ها به‌صورت نیمه تعطیل رها شده و انتظار داریم در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر اعتبارات شهری وحدتیه و رفع حجم بالایی از نیازها باشیم.

شهردار وحدتیه با انتقاد از نحوه تقسیم اعتبارات روشنایی معابر گفت: در تقسیم اعتبارات روشنایی معابر به شهرستان دشتستان کم‌لطفی شده و اعتبار خاصی برای رفع مشکل روشنایی معابر در مناطق شهری و روستایی اختصاص نیافته است.

صفایی اظهار داشت: با رسیدن فصل تابستان مشکل کاهش ولتاژ برق از مسائلی است که در وحدتیه ایجاد شده و طی روزهای گذشته شهروندان زیادی با مراجعه به شهرداری و شورای اسلامی وحدتیه خواستار پیگیری برای رفع این مشکل شده‌اند.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول