اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) آمل:

آمل دارای مرکز آموزشی درمانی می‌شود

مدیر بیمارستان و مسئول تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل گفت: تلاش می‌کنیم بیمارستان‌های آمل از جمله بیمارستان امام خمینی این شهرستان به مرکز آموزشی درمانی تبدیل شوند.

آمل دارای مرکز آموزشی درمانی می‌شود

بهزاد جوادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با تاکید بر اینکه در بدو امر این بیمارستان باید به سمت مرکز آموزشی و درمانی سوق داده شود، اظهار داشت: این طرح که پایه‌های آن از 20 سال پیش گذاشته شد در زمره طرح‌های مصوبه سفر قرار گرفت و سپس با تلاش‌های نماینده مردم آمل وارد طرح‌های مهر ماندگار شد.

وی با اعلام اینکه بیمارستان 160 تختخوابی آمل دارای 97 درصد پیشرفت اجرایی است، افزود: مابقی پیشرفت کار نیز باید با بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

جوادیان با اشاره به اینکه این بیمارستان در تاریخ 17 اردیبهشت به دانشگاه علوم پزشکی واگذار و در چهار تیر نیز به این دانشگاه تحویل داده شد، تصریح کرد: این بیمارستان دارای امکانات پد هلی‌کوپتر نیز است.

مدیر بیمارستان امام خمینی(ع) شهرستان آمل با بیان اینکه احتمالا این بیمارستان در رده بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی است، یادآور شد: این بیمارستان هم‌اکنون یک بیمارستان جنرال به شمار می‌رود و با توجه به اینکه آمل دارای مرکزیت نسبت به تعدادی از شهرهای مازندران است مصوبه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای آموزشی شدن آن اخذ شده است.

وی گفت: احتمال دارد پس از ماه مبارک رمضان کارشناسان وزارت بهداشت به این منظور به شهرستان آمل سفر کنند.

جوادیان تاکید کرد: سه بیمارستان دیگر آمل نیز مصوبه آموزشی شدن را دارند که در صورت تایید این چهار مصوبه آمل یکی از شهرهای برتر مازندران در زمینه بهداشت و درمان است.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول