اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

احیای میدان امام علی (ع) باید پویایی اقتصادی داشته باشد

عضو شورای اسلاکی شهر اصفهان گفت: قیمت‌های در نظر گرفته شده برای مغازه‌های موجود در پروژه احیای میدان امام علی (ع) نباید به اندازه‌ای باشد که فعالیت‌های اقتصادی در این میدان پویایی اقتصادی برای مردم در بر نداشته باشد.

احیای میدان امام علی (ع) باید پویایی اقتصادی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در شهر اصفهان اظهار داشت: طی روز‌های گذشته با نصب پلاکارد‌هایی در سطح شهر و ارسال پیامک‌هایی از زمان راه‌اندازی پروژه احیای میدان امام علی (ع) مطلع شده‌ایم.

وی با بیان اینکه طی 10 سال گذشته پروژه میدان امام علی (ع) با همکاری بخش‌های مختلف در شهر اصفهان اجرا شده و امروز در آستانه بهره‌برداری از این پروژه هستیم، اضافه کرد: میدان امام علی (ع) یک پروژه است و در ادبیات شهرداری‌ها پروژه‌ها از یک نقطه آغاز می‌شوند و با انجام اقداماتی در یک زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری می‌رسند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه میدان امام علی (ع) پیش از انجام اقدامات نو‌سازی یک فضای شهری زنده و پویا بوده، تصریح کرد: میدان امام علی (ع) به دلیل فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی یکی از پویا‌ترین فضا‌های شهری محسوب می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه در گذشته پروژه جهان‌نما با هزینه‌های بالا راه‌اندازی شده، اما این پروژه هیچ منفعتی را برای مردم در بر نداشته، ادامه داد: با وجود اختصاص هزینه‌های بالا برای راه‌اندازی پروژه ساختمان جهان‌نما، اما این پروژه هیچ پویایی اقتصادی برای مردم نداشته است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای بهره‌برداری از پروژه احیای میدان امام علی (ع) از پروژه ساختمان جهان‌نما درس بگیرند، تاکید کرد: قیمت‌های در نظر گرفته شده برای مغازه‌های موجود در پروژه احیای میدان امام علی (ع) نباید به اندازه‌ای باشد که فعالیت‌های اقتصادی در این میدان پویایی اقتصادی برای مردم در بر نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه احیای میدان امام علی (ع) باید برای شهر و شهروندان پویایی اقتصادی داشته باشد، متذکر شد: قیمت‌های مشخص شده برای مغازه‌های موجود در این میدان بسیار بالا است و این قیمت‌ها باید تعدیل شود.

محمدی با اشاره به اینکه فضا‌های احداث شده در میدان امام علی (ع) باید در اختیار فروشگاه‌های صنایع دستی و فروشگاه‌های فعال در سطح ملی و بین‌المللی قرار بگیرد، اذعان داشت: پویایی اقتصادی میدان امام علی (ع) نیازمند نگاه جامع‌تر و وسیع‌تر مسئولان و مدیران شهری نسبت به این پروژه است.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول