اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش بهار:

مصمم به توسعه فضاهای ورزشی در مدارس هستیم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش بهار با بیان اینکه مصمم به توسعه فضاهای ورزشی در مدارس هستیم، گفت: توسعه فضاهای ورزشی و ترویج ورزش دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد.

مصمم به توسعه فضاهای ورزشی در مدارس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر بهمنی‌هرمز بعد از ظهر امروز در مراسم تعمیر و نوسازی سالن ورزشی امیرالمؤمنین(ع) شهرستان بهار اظهار داشت: این پروژه با نیازسنجی و اجرای 9 مرحله برنامه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود: کف‌سازی سطح سالن، افزودن 200 متر مربع به مساحت مفید زمین، استانداردسازی اطراف سالن، اصلاح وضعیت پله‌ها و جایگاه ویژه، بهسازی و نقاشی میله‌های محافظ سالن از جمله کارهای انجام شده برای این سالن ورزشی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش بهار تصریح کرد: اصلاح سکوی تماشاگران، تعمیرات داخلی سالن و زیباسازی محوطه و داخل سالن ورزشی و بهسازی و نوسازی تجهیزات و نصب پرده نورگیرهای سالن، اجرای کفپوش یک پارچه پلی اورتان، اجرای ضربه‌گیر در دیواره‌های داخلی سالن و تعمیر سقف آن از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: توسعه فضاهای ورزشی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ترویج ورزش دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد که بتوانیم با گسترش امر ورزش، هجمه‌های دشمنان علیه جوانان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول