اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

وجود نیروی مازاد در شهرداری رشت

استاندار گیلان از وجود نیروهای مازاد به دلیل ورود براساس رابطه در سال‌های گذشته در شهرداری رشت خبر داد.

وجود نیروی مازاد در شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه ای با معاونان و مدیران شهرداری این شهر اظهار کرد: تصور افکار عمومی با توجه به اتفاق ماه‌های گذشته در شهرداری و شورای شهر رشت با تغییراتی مواجه شده است.

وی خواستار افزایش ارائه خدمات توسط شهرداری رشت به شهروندان شد و افزود: افزایش ارائه خدمات چهره جدیدی از شهرداری پویا را در اذهان مردم شکل می‌دهد.

هاشم‌نیا با تاکید براینکه با تخلف چند نفر نمی‌توان مجموعه شهرداری را محکوم کرد، گفت: اتفاق‌ها را باید به خاطر سپرد اما نباید مسئولان را از ارائه خدمات به مردم مأیوس کند.

استاندار گیلان بر تصویرسازی مثبت از فعالیت‌های مسئولان در اذهان مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان با ارائه خدمات بیشتر و ملموس‌تر باید حقیقت شهرداری را به مردم بیشتر نشان دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در فضای بی‌حاشیه خدمت کنند، تصریح کرد: وجود حاشیه مشکلات موجود را بیشتر می‌کند.

هاشم‌نیا رضایتمندی مردم را وابسته به نیازسنجی و کار دقیق در ارائه خدمت دانست و خاطرنشان کرد: مردم شهر رشت به لحاظ سابقه تاریخی، فرهنگی و تفکر در کشور زبان‌زد هستند.

این مسئول به حضور یک‌سوم جمعیت گیلان در شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: فضای لطیف‌تری با اهداف جدید و منظم‌تر باید در شهرداری رشت تعریف و اجرا شود.

استاندار گیلان از وجود نیروهای مازاد به دلیل ورود براساس رابطه در سال‌های گذشته در شهرداری رشت خبر داد و اظهار کرد: از توانمندی تمام نیروها باید به نحو مطلوب استفاده شود تا فضای کار و تلاش مسموم نشود.

وی نبود بازار محلی و نماد هویتی را از مشکلات شهر رشت عنوان کرد و افزود: هدایت آب‌های سطحی و آسفالت معابر از خواسته‌های مردم رشت است.

*شهرداری در جلوگیری از تخلف ساختمانی به‌تنهایی تاثیرگذار نیست

سرپرست شهردار رشت نیز در جلسه مذکور به مشکلات صدور پروانه ساختمانی و کمیسیون ماده 100 اشاره کرد و گفت: شهرداری در جلوگیری از تخلف‌های ساختمانی به‌تنهایی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

میرنوید میرحق‌جو خواستار همکاری دیگر اداره‌ها با شهرداری رشت شد و بیان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی گیلان در ارائه خدمات به شهروندان موثر است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول