اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

علیصدر با فتح صدر جدول سومین تیم لیگ دسته اولی می‌شود

با حمایت همدانی‌ها باشگاه علیصدر به زودی سومین تیم لیگ دسته اولی استان خواهند بود.

علیصدر با فتح صدر جدول سومین تیم لیگ دسته اولی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیصدر همدان در مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌ها چهار هفته فرصت دارد تا با کسب امتیازات لازم برای صعود به لیگ دسته یک صعود کند.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه کشور امسال و بر اساس تصمیم‌گیری سازمان لیگ و کمیته فوتسال فدراسیون در دو گروه 10 تیمی شمال و جنوب تقسیم شدند و بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا در نهایت تیم‌های برتر هر گروه به لیگ دسته اول صعود کنند.

در گروه جنوب تیم فوتسال عیلصدر همدان که با تیم‌های آذرخش بندرعباس، مقاومت چهارمحال و بختیاری، اشترانکوه ازنا، برنای خوزستان، شاهین کرمانشاه، مس رفسنجان، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان و کیان سپهر اصفهان هم‌گروه بوده، با عملکرد مناسب خود موفق شده با کسب امتیازات لازم در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد.

نماینده فوتسال همدان که در 14 هفته گذشته با کسب 11 پیروزی و سه شکست و بدون تساوی توانسته به تنهایی و با کسب 33 امتیاز در صدر قرار بگیرد که امید زیادی برای صعود به لیگ دسته اول دارد.

سفیدپوشان علیصدر در هفته قبل در یک بازی خانگی جشنواره‌ای از گل راه انداختند و با حساب هشت بر دو حریف ته‌جدولی خود مقاومت چهارمحال و بختیاری را در هم شکستند و صاحب سه امتیاز شیرین این مسابقه شدند.

باشگاه علیصدر که در سال 86 ـ 85 تجربه تیم‌داری در سطح لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در کارنامه خود دارد برای صعود این تیم از ترکیب بازیکنان بومی مستعد و غیربومی استفاده کرده و توانسته با حداقل امکانات امسال هم نتیجه خوبی بگیرد.

در چهار هفته باقیمانده از کوران مسابقات امسال در لیگ دسته دوم فوتسال در صورتی که تیم فوتسال علیصدر موفق شود صدرنشینی خود را حفظ کند و به لیگ دسته اول صعود کند تعداد تیم‌های استان همدان در رشته‌های توپی شاغل در لیگ دسته اول به عدد سه خواهد رسید که این مژده خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش است.

عدم صعود تیم فوتبال پاس همدان به لیگ برتر که سه سالگی خودش را با همت بلند و بی‌توجهی اعضای هیئت مدیره این باشگاه پرادعا جشن گرفته ورزش‌دوستان همدانی را دل‌زده کرده است.

امیدواریم با درخشش در دیگر رشته‌های توپی هواداران را با ورزشگاه‌ها آشتی بدهیم و ورزش همدان که در دهه 80 حرف‌های زیادی برای خودش داشت را احیاء شده ببینیم.

در هفته پانزدهم همدانی‌ها بازی سختی را برابر حریف بندری خود دارند و در اندیشه جبران شکست سه بر صفر بازی دور رفت هستند و برای شکست دادن تیم فوتسال آذرخش جنوبی‌ها با روحیه بالا از برد پرگل هفته قبل و استفاده از امتیاز میزبانی به میدان خواهند رفت.

در مقابل تیم آذرخش که در هفته قبل با حساب دو بر دو برابر تیم برنای خوزستان متوقف شده است برای ماندن در کورس تیم‌های بالای جدول به دنبال امتیاز و برد به همدان سفر کرده و همه اینها باعث شده تا بازی حساسی را برای هر دو تیم رقم بزند.

در این هفته حضور تماشاگران همدانی و استفاده از سالن بسیار مناسب انقلاب می‌تواند برگ برنده علیصدر در این دیدار حساس باشد که با کسب سه امتیاز این بازی خانگی راه برای صعود به لیگ دسته اول هموارتر خواهد شد.

در سایر بازی‌های این گروه که روزهای پنج‌شنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد مقاومت چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به مصاف اشترانکوه ازنا می‌رود.

برنای خوزستان از شاهین کرمانشاه پذیرایی می‌کنند، شاهین لردگان برابر مس رفسنجان صف‌آرایی می‌کند و میلاد نور مرکزی در اراک کیان‌سپهر اصفهان را پیش روی خود دارد.

تا پایان هفته چهاردهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 33 امتیاز صدرنشین است و تیم آذرخش بندرعباس موفق شده با 25 امتیاز در جایگاه چهارم این گروه قرار بگیرد.

جدول رده‌بندی گروه جنوب لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهاردهم به شرح زیر است:

تیم‌های علیصدر همدان و آذرخش بندرعباس روز پنج‌شنبه 13 تیرماه ساعت 17 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان با قضاوت علی قریشی، فردین مبارکی، سیروان حسن‌خانپور و کیوان فیروزه‌ای به مصاف هم می‌روند.

----------------------

فرشید گل‌محمدی

----------------------

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول