اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های مازندران خبر داد

واریز یارانه برای بیش از 969 هزار سرپرست خانوار در مازندران

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های مازندران گفت: بیست و نهمین مرحله برای 969 هزار و 500 سرپرست خانوار مازندرانی بالغ بر یک هزار و 420 ریال یارانه واریز شد.

واریز یارانه برای بیش از 969 هزار سرپرست خانوار در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمود شعبان‌زاده صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون 29 مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، اظهار داشت: تاکنون 42 هزار و 620 میلیارد ریال یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار مازندرانی واریز شده است.

وی ادامه داد: آخرین مرحله پرداخت یارانه در دولت دهم امروز یکشنبه 23 تیر 92 واریز و قابل برداشت است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران تصریح کرد: در بیست و نهمین مرحله برای 969 هزار و 500 سرپرست خانوار مازندرانی بالغ بر یک هزار و 420 ریال یارانه واریز شد.

این مسئول با بیان اینکه آخرین مرحله یارانه دولت دهم بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، بیان داشت: به ازای هر نفر 455 هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

شعبان‌زاده اظهار داشت: مبلغی که تاکنون با عنوان یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد بدون مبلغ عیدانه محاسبه شده است.

وی افزود: دولت دهم در اسفند 91 بابت عیدانه از طریق سامانه یارانه نقدی به حساب هر یک از خانوارهای ایرانی مبلغ 700 تا یک میلیون ریال واریز کرده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه هر ماه مبلغ 50 هزار ریال بابت یارانه نان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این مقدار در سال‌جاری در هزینه آرد مصرفی هر خانوار ایرانی لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ 86006/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول