اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

نو‌سازی شبکه‌های فاضلاب اصفهان با هدفمندی یارانه‌ها متوقف شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نو‌سازی و باز‌سازی شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها متوقف شده و فرسودگی شبکه‌های فاضلاب خسارات جبران‌نا‌پذیری را برای شهر دارد.

نو‌سازی شبکه‌های فاضلاب اصفهان با هدفمندی یارانه‌ها متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب اصفهان بسیار فرسوده شده، اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از نقاط شهر لوله‌های فاضلاب به صورت کامل از بین رفته است.

وی با بیان اینکه همچنین در حال حاضر فاضلاب شهری در برخی از مسیر‌های ناایمن در حال تخلیه شدن هستند، ادامه داد: شبکه فاضلاب فرسوده به ویژه در خیابان‌های اصلی شهر به عنوان محل تردد بسیار وسایل نقلیه خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به این موضوع تاکنون حادثه‌هایی در سطح شهر به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: شبکه فاضلاب شهر اصفهان از قدیمی‌ترین شبکه‌های فاضلاب در کشور است.

این مسئول اضافه کرد: نو‌سازی و باز‌سازی شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها متوقف شده و فرسودگی شبکه‌های فاضلاب خسارات جبران‌نا‌پذیری را برای شهر دارد.

قربانی با تاکید بر اینکه در گذشته شورای شهر با همکاری اداره آب و فاضلاب به منظور بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان به دریافت مبالغی بر روی قبض‌های آب اقدام کرده بود، تاکید کرد: اما این موضوع پس از هدفمندی یارانه‌ها متوقف شد.

وی با بیان اینکه انجام اقدامات لازم به منظور باز‌سازی شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان الزامی و ضروری است، ادامه داد: امیدواریم که دولت و مجلس با اختصاص اعتبارات لازم نسبت به نو‌سازی و باز‌سازی شبکه‌های فاضلاب اقدام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مشکلات ایجاد شده در سطح شهر متذکر شد: بستن راه و ایجاد راهبند در برخی معابر توسط برخی از افراد به وسیله زنجیر سبب ایجاد نارضایتی‌هایی برای مردم شده است.

این مسئول معابر عمومی را از مشاعات شهری دانست و اذعان داشت: معابر عمومی جزو مالکیت اشخاص نیست و مسدود شدن معابر عمومی اقدامی نا‌پسند است و شهرداری باید با این موضوع برخورد کند.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول