اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری منطقه دو صورت گرفت

کسب مقام اول رضایتمندی شهروندان در پاسخگویی به پیام‌های 137

شهردار منطقه دو از کسب مقام اول رضایتمندی شهروندان در پاسخگویی به پیام‌های 137 توسط منطقه دو شهرداری قم خبر داد.

کسب مقام اول رضایتمندی شهروندان در پاسخگویی به پیام‌های 137

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین فر گفت: این مهم با تلاش و پیگیری مستمر همکاران زحمتکش و پرتلاش شهرداری منطقه دو و رسیدگی به مشکلات مردمی که با سامانه ارتباطات مردمی تماس می‌گیرند به دست آمده است.

وی افزود: این رتبه بر اساس آمارهای مأخوذه از سامانه ارتباطات مردمی که با نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری قم اداره می‌شود به دست آمده است و این آمارها بیانگر فعالیت و تلاش بی‌وقفه همکاران شهرداری منطقه دو در رسیدگی به مشکلات مردم است.

شهردار منطقه دو قم در ادامه اذعان داشت: فرصت خدمتگزاری به مردم نعمتی است که خدای بزرگ در اختیار ما گذاشته است و ما باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرده و در راستای کسب رضای خدای متعال و رضایت مردم شریف و ولایتمدار شهر قم گام برداریم.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی در ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم که خداوند متعال عنایت و لطف خود را شامل حال بندگان خدمتگزار خود کرده و ما را یاری کند تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) خدمت کرده و رضایت ایشان را جلب کنیم.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول