اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

کشف محموله 5.5 میلیارد ریالی قاچاق از شناور اماراتی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه مرزی دریایی بندر ریگ محموله 5.5 میلیارد ریالی کالای قاچاق طی عملیاتی شناسایی و توقیف شد.

کشف محموله 5.5 میلیارد ریالی قاچاق از شناور اماراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پاسگاه مرزی دریایی بندر ریگ این فرماندهی در حین گشت‌زنی و کنترل شناورهای ورودی به اسکله به یک فروند موتورلنج باری که از مبداء امارات متحده عربی وارد اسکله این بندر شده بود، مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از کسب تکلیف از مقام قضایی، شناور مذکور را مورد بازرسی دقیق قرار دادند، که در بازرسی، موفق به کشف محموله بزرگ کالای قاچاق شامل 20 دستگاه تلویزیون LED، 35 دستگاه کولر گازی، 300 دستگاه گاز کولر، یک هزار عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه، 7 هزار و 400 قلم انواع لوازم آرایشی- بهداشتی، 5 هزار شعله لامپ، 80 قطعه لوازم یدکی خودرو و... شدند.

عباس‌زاده با بیان اینکه سه نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شده‌اند، ارزش ریالی محموله مکشوفه توسط کار‌شناسان گمرک را بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرد.

فرمانده انتظامی بوشهر در ادامه از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و مغازه‌های مصالح فروشی، پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: با کسب خبر مبنی بر مشاهده یک دستگاه خودروی پراید به صورت مشکوک در یکی از محله‌های شهر بوشهر، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی همه خودروهای پراید را با مشخصات داده شده تحت کنترل قرار دادند و نهایتا خودروی مذکور را جلوی یک ساختمان نیمه‌کاره دستگیر کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و بررسی‌های صورت گرفته متهم به 12 فقره سرقت در شهرستان بوشهر و با همکاری دو نفر دیگر و فروش اموال سرقتی اعتراف کردند که همدستان متهم با هماهنگی مقام قضایی به هویت‌های معلوم شناسایی و دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

وی در خاتمه گفت: با تشکیل پرونده، متهمان به دادسرا معرفی که با قرار قانونی روانه زندان شدند و در همین راستا با همکاری متهم صحنه‌های جرم بازسازی و همه  مالباختگان شناسایی شدند.

انتهای پیام/66006/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول