اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماهه نخست سال جاری

خیران خراسان شمالی 36 میلیارد ریال به مجمع سلامت کمک کردند

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: کمک‌های خیران سلامت استان طی سه ماهه نخست امسال بالغ بر 36 میلیارد و 210 میلیون ریال برآورد شده است.

خیران خراسان شمالی 36 میلیارد ریال به مجمع سلامت کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علیرضا صفاری اظهار کرد: در شهرستان بجنورد هشت هزار و 350 متر مربع زمین به ارزش بالغ بر 23 میلیارد ریال واقع در شهرک حکمت توسط شهرداری و به منظور ساخت مرکز بهداشتی و درمانی از سوی دانشگاه و هزار متر مربع زمین واقع در شهرک گلستان توسط  راه و شهرسازی استان به مجمع خیران واگذار شده و مبلغ سه میلیارد و 600 میلیون ریال نیز توسط راه و شهرسازی بابت ساخت پایگاه بهداشتی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در شهرستان شیروان کمک نقدی به مبلغ پنج میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی شرکت تعاونی مسکن سرو شیروان بابت ساخت بنای دانشکده پرستاری و مامایی و 850 متر مربع زمین به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و 250 میلیون ریال بابت ساخت پایگاه بهداشتی به مجمع خیران سلامت استان اهدا شد.

صفاری اظهار کرد: در شهرستان اسفراین نیز کمک نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال توسط خیر منیژه خاکساری برای ساخت پایگاه بهداشتی و کمک نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال توسط خیر اسماعیل عباسی برای ساخت پایگاه بهداشتی اهدا شده است.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول