اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح ضیافت صورت گرفت

عرضه مایحتاج تویسرکانی‌ها در 12 مرکز/ نظارت 4 اکیپ ناظر و بازرس بر بازار

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از فعالیت 12 مرکز در ماه مبارک رمضان به منظور توزیع کالاها، اقلام و مایحتاج ضروری مردم در تویسرکان خبر داد.

عرضه مایحتاج تویسرکانی‌ها در 12 مرکز/ نظارت 4 اکیپ ناظر و بازرس بر بازار

رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از اجرای طرح ضیافت 10 روز قبل از ماه مبارک رمضان در تویسرکان خبر داد و افزود: کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت در بازار شهرستان در حال توزیع است.

وی افزود: طرح ضیافت در قالب فروش فوق‌‌العاده در خصوص ماه مهمانی خداوند در راستای فراهم‌سازی تأمین نیاز مردم و تنظیم بازار انواع اقلام مواد غذایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب در شهرستان در حال اجراست.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان، افزود: کالاهای اساسی این ماه با محوریت شش شرکت تعاونی مصرف و شش واحد صنفی منتخب اداره امور صنفی به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی شرکت تعاونی‌های فرهنگیان، بسیج، روستا، اتکا، جهاد کشاورزی و ایثارگران « 15 خرداد‌» را به عنوان شش واحد منتخب اصناف برای ارائه خدمات در این روزهای مبارک به مردم معرفی کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه از 10 روز قبل تاکنون مراکز پخش، 14 تن گوشت مرغ منجمد را در شهرستان توزیع کردند، خاطرنشان کرد: سهمیه مرغ منجمد شهرستان تویسرکان برای ایام مبارک رمضان هر هفته 14 تن است.

وی با اشاره به توزیع خرما، زولبیا، حبوبات و... در کنار دیگر اقلام، از توزیع 150 تن شکر و 100 تن برنج در ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان یادآور شد: کالاها و اقلام مورد نیاز جامعه در ماه رمضان، به منظور رفاه حال روزه‌داران و تنظیم بازار با نرخ مصوب به مردم فروخته می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح در راستای تأثیرگذاری هر چه بهتر طرح ضیافت در تأمین و توزیع مایحتاج مصرف‌کنندگان، برنامه‌ای مدون در چارت زمان‌بندی شده نظارت و بازرسی کارشناسان و بازرسان بر بازار نیز تشدید شده است.

سلیمانی ابراز کرد: چهار اکیپ دو نفره بر وضعیت بازار عرضه مواد اولیه و کالاهای ضروری مردم به صورت مستمر در تمام شبانه‌روز نظارت و بازرسی دارند.

وی اضافه کرد: ضمن تشدید زمان‌های کنترل بر اوضاع و وضعیت واحدهای توزیع به شکایات مردمی نیز در کوتاه‌‌ترین زمان با همگرایی و همراهی تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مرتبط دیگر رسیدگی می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان ادامه داد: تمرکز بازرسی بر عملکرد مراکز فروش این روزها بر تخلفاتی نظیر کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... به منظور ایجاد ثبات نسبی بر قیمت و تنظیم بازار مواد غذایی است.

وی یکی دیگر از اهداف طرح ضیافت را ایجاد هماهنگی در راستای عرضه مستقیم و مطلوب مایحتاج مردم در این مناسبت دانست.

سلیمانی با اشاره به اینکه همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 124 تماس بگیرند، گفت: هر گونه گزارش و شکایت، بررسی و پاسخ داده می‌شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی گفت: همشهریان می‌توانند با شماره‌های 4223500،4223204 تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی به مجمع‌ امور صنفی و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول