اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور استاد شرقاوی در روستای خفر

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در نطنز برگزار می‌شود

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری شیخ محمد یحیی شرقاوی در امامزاده احمد خفر برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در نطنز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مرتضی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز یکشنبه مورخ 23 تیر ماه سال جاری مراسم جزءخوانی و قرائت قرآن کریم توسط قاری مصری، یحیی شرقاوی در امامزاده احمد خفر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار و قشرهای مختلف مردم شهرستان در هفت کیلومتری شهرستان نطنز در امامزاده احمد روستای خفر برگزار می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه نطنز ادامه داد: این مراسم ساعت 19 روز یکشنبه با سخنرانی امام جمعه شهرستان آغاز و پس از قرائت قرآن توسط یحیی شرقاوی و نیز اقامه نماز و صرف افطاری به پایان می‌رسد.

وی اضافه کرد: پس از صرف افطاری، قاری مصری، استاد شرقاوی با هیئت همراه به سمت امامزاده آقا علی عباس واقع در شهرستان بادرود حرکت خواهند کرد تا در آنجا نیز اجرای برنامه داشته باشد.

اکبری با اشاره به اینکه حضور استاد شرقاوی فرصت مناسبی برای جذب جوانان به بقاع متبرکه است، افزود: برای استقبال هرچه باشکوه‌تر از این قاری مصری و نیز انجام تبلیغات مناسب ستادی با دیگر مسئولین شهرستان نطنز تشکیل شده است.

به گزارش فارس، به همت اداره اوقاف اصفهان محافل انس با قرآن کریم طبق روال ماه مبارک رمضان در سال‌های گذشته، با حضور قاریان برجسته مصری در سراسر استان برگزار می‌شود و در ماه مبارک سال جاری نیز استاد یحیی شرقاوی طی چهار شب در 6 شهرستان اصفهان به تلاوت قرآن و اجرای برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول