اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل:

مجمع خیران ورزشی در بابل راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: مجمع خیران ورزشی در بابل راه‌اندازی می‌شود.

مجمع خیران ورزشی در بابل راه‌اندازی می‌شود

حبیب‌الله امیرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: سرانه ورزشی بابل در حال حاضر 58 سانتی‌متر مربع است که امیدواریم با راه‌اندازی مجمع خیرین ورزشی، سرانه بابل به حد استاندارد ارتقا یابد.

وی به پروژه‌های نیمه‌کاره بابل اشاره و تصریح کرد: در بابل هفت سالن ورزشی نیمه‌کاره وجود دارد که از جمله این پروژه‌ها خانه پینگ‌پنگ بابل، سالن‌های ورزشی گرجی‌آباد، گلوگاه، زرگر شهر، گتاب، شهیدآباد و آهنگرکلا است که در سال 91 اعتبار قابل توجهی به این پروژه‌ها اختصاص نیافته و راکد مانده است 

امیرنیا بیان داشت: در سال 92 علاوه بر اعتباراتی که برای سالن‌های نیمه‌کاره بابل اختصاص می‌یابد درصدد هستیم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز اعتبارات خوبی به این پروژه‌ها اختصاص یابد.

این مسئول اذعان داشت: اولویت پروژه‌های امسال تکمیل خانه پینگ‌پنگ بابل است که تنها 20 درصد کار باقی مانده است ضمن اینکه پروژه گلوگاه و زرگرشهر نیز در اولویت‌های بعدی است.

رئیس ورزش و جوانان بابل اجرای طرح‌های نیمه‌کاره، بهسازی اماکن خصوصی، نوسازی اماکن تجهیز اماکن ورزشی و تجهیز ساختمان اداری را از دیگر برنامه‌های اداره ورزش وجوانان بابل برشمرد و افزود: برای اجرای کامل این طرح‌ها بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که در صورت تحقق، این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

امیرنیا احداث استخر سرپوشیده و استاندارد، احداث خوابگاه ورزشکاران، احداث خانه ورزشی شهرستان و حمایت برای تکمیل خانه بستکبال بابل را از دیگر نیازهای ضروری این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول