اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پژوهشگر حوزه تاریخ و فرهنگ همدان

«همدان در مشروطه» تألیف و رونمایی شد

کتاب همدان در مشروطه (پژوهشی در اسناد و منابع)، توسط مجید فروتن پژوهشگر حوزه تاریخ و فرهنگ همدان تألیف و توسط انتشارات برکت کوثر رونمایی شد.

«همدان در مشروطه» تألیف و رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، کتاب همدان در مشروطه (پژوهشی در اسناد و منابع)، توسط مجید فروتن پژوهشگر حوزه تاریخ و فرهنگ همدان تألیف و توسط انتشارات برکت کوثر رونمایی شد.

مجید فروتن در خصوص این کتاب گفت: در این کتاب یکی از مهمترین اتفاق‌های تاریخ معاصر ایران، یعنی انقلاب مشروطه، دوران مبارزه و آزادی‌خواهی بررسی شده است.

وی افزود: هدف اصلی تألیف این کتاب، بازگویی نقش واقعی همدان در انقلاب مشروطه است، زیرا این حرکت و نقش مهم آن تاکنون در یک مجموعه مستقل مورد بررسی قرار نگرفته و نقش بزرگان، مبارزان، انجمن‌ها و ... همدان در این اتفاق بزرگ بیان نشده است.

مؤلف کتاب همدان در مشروطه ادامه داد: این کتاب در قالب یک کار پژوهشی در اسناد و منابع به جا مانده که تعداد آنها هم کم است، می‌کوشد ترسیم‌گر واقعی خواسته‌ها و اقدامات مردم همدان در عصر مشروطه باشد و در ماحصل سخن به یک نتیجه کلی درباره نقش مهم همدان در دوران مشروطیت برسد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب مشتمل بر چهار بخش همدان قبل از مشروطیت، همدان در مشروطیت، فعالیت‌های سیاسی ـ اجتماعی و فرهنگی و اندیشه‌ها و آراء مشروطیت چهار بخش این کتاب هستند.

انتشارات برکت کوثر این کتاب را در 270 صفحه و با قیمت 7 هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/89003/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول