اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرقند:

75 درصد مردم شهرستان قصرقند واجد شرایط رای دادن بودند

فرماندار قصرقند گفت: 75 درصد مردم شهرستان قصرقند واجد شرایط رای دادن در حماسه سیاسی انتخابات 24 خردادماه بودند.

75 درصد مردم شهرستان قصرقند واجد شرایط رای دادن بودند

کوروش محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرقند با اشاره به مشارکت مردم اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات روز گذشته بسیار چشمگیر بود.

وی با بیان اینکه 46 هزار و 200 رأی ماخوذه قصرقند اخذ شد، افزود: استقبال مردم شهرستان قصرقند بسیار باشکوه بود و بالای 75 درصد از افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار قصرقند بیان داشت: از مردم شریف و فهیم قصرقند تشکر و قدردانی می‌کنم که آگاهانه وارد صحنه شدند و تمام حرکت‌های دشمنان و بدخواهان نظام را به یاس و نا‌امیدی تبدیل کردند.

محمدی ادامه داد: خدا را شاکرم که این لطف بزرگ را شامل حال ما کرد که توانستیم حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را خلق کنیم.

وی در باره تعداد شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان قصرقند گفت: 107 صندوق اخذ رای برای انتخابات در نظر گرفته شده بود که شش صندوق شهری و 101 صندوق روستایی بود.

این مسئول اذعان داشت: پس از پایان شمارش آرا از مجموع 15 نفر کاندیدای شورای شهر قصرقند، اسامی منتخبین شورای اسلامی این شهر به شرح ذیل است؛ نیاز بری با کسب 2 هزار و 28 رای، عبدالوحید باشنده یک‌هزار و 990 رای، هدایت‌الله باشنده با یک‌هزار و 900 رای، جمیل‌احمد رئیسی با یک‌هزار و 740 رای و مراد بلیده با یک‌هزار و 680 رای به عنوان اعضای اصلی این شهر انتخاب شدند.

محمدی عنوان کرد: احسان بزرگزاده با کسب یک‌هزار و 670 رای و عبدالعزیز رضایی مقدم با یک‌هزار و 426 رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر قصرقند برگزیده شدند.

وی در پایان از معتمدین، ریش‌سفیدان، هیئت‌های اجرایی و نظارت و تمامی دست‌اندرکارانی که نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه و ماندگار در سطح شهرستان ایفا کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/75002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول