اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رفع مشکلات آب اصفهان نیازمند اعمال مدیریت جامع است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک مدیریت واحد و جامع از سوی مسئولان در سطح ملی و استانی باید برای رفع مشکلات آب زاینده‌رود اعمال شود.

رفع مشکلات آب اصفهان نیازمند اعمال مدیریت جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مهم‌ترین نیاز‌های مردم در اصفهان اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت آب زاینده‌رود به عنوان مهم‌ترین و نخستین اولویت مردم از مسئولان است.

وی به حادثه پنج رمضان اشاره کرد و ادامه داد: گرامیداشت یاد شهدای پنج رمضان در هیچ زمانی نباید فراموش شود و تمام مردم و مسئولان باید یاد و خاطره شهدای پنج رمضان را همواره گرامی بدارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رحلت آیت‌الله طاهری تصریح کرد: تاریخ مبارزات و رحلت آیت‌الله طاهری باید در تقویم ملی ثبت شود و مبارزات آیت‌الله طاهری از اهمیت بالایی برای مردم اصفهان برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلات آب زاینده‌رود مقرر شده بود که آب شرب در اولویت باشد، اضافه کرد: اما در روز‌های گذشته تماس‌های مکرری از سوی مردم مبنی بر کاهش فشار آب و قطعی آب با مسئولان گرفته شده و این موضوع سبب ایجاد نا‌رضایتی‌هایی برای مردم شده است.

حاج‌رسولیها با بیان اینکه به دنبال این تماس‌ها و شکایت‌ها، صحبت‌هایی با شرکت آب و فاضلاب شده است، اما مدیران و مسئولان آب و فاضلاب عنوان می‌کنند که افت فشار آب در برخی از مناطق استان یک تصمیم ملی بوده است، تاکید کرد: اتخاذ این تصمیمات از سوی مسئولان ملی و استانی نباید سبب ایجاد مشکل و نا‌رضایتی برای مردم شود و مشکلات موجود در راستای محور آب زاینده‌رود باید با اتخاذ تدابیر مناسب برطرف شود.

وی به یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مورد نیاز برای رفع بحران آب زاینده‌رود اشاره کرد و افزود: یک مدیریت واحد و جامع از سوی مسئولان در سطح ملی و استانی باید برای رفع مشکلات آب زاینده‌رود اعمال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین پروژه بهشت‌آباد باید با اتخاذ تصمیمات ملی و محلی و استفاده از تمهیدات مورد نیاز به بهره‌برداری برسد، گفت: در حال حاضر دولت از توان مالی لازم و اختصاص پنج هزار میلیارد تومان برای اجرا و راه‌اندازی پروژه بهشت‌آباد برخوردار نیست.

وی اظهار کرد: اما پروژه بهشت‌آباد باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد، چرا که درصد بالایی از مشکلات آبی استان با راه‌اندازی این پروژه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول