اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

توزیع یک‌هزار تن برنج و مرغ با نرخ تعاونی در دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع یک‌هزار تن برنج و مرغ با نرخ تعاونی در دشتستان خبر داد.

توزیع یک‌هزار تن برنج و مرغ با نرخ تعاونی در دشتستان

علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت و وسعت در بین شهرستان‌های استان است و برای تامین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت از اقدامات ارزشمندی است که با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان هم‌چون فرمانداری، هلال احمر و ... به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مردم شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: در این نمایشگاه 40 غرفه فعالیت دارند که 20 غرفه مواد غذایی و پروتئینی را به شهروندان دشتستانی عرضه می‌کنند.

احمدی بیان داشت: در این نمایشگاه هشت غرفه طرح ضیافت اقلام ضروری مانند گوشت، مرغ، برنج و حبوبات را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به توزیع برنج 38 هزار و 500 تومانی در دشتستان، اضافه کرد: سهمیه برنج دشتستان در طرح ضیافت جذب شده و شاهد توزیع 460تن برنج طرح تنظیم بازار در دشتستان بوده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: علاوه بر برنج‌های توزیع شده در نمایشگاه طرح ضیافت، 140 تن برنج با نرخ مناسب توسط تجار دشتستان تامین شده و شهروندان توزیع می‌شود.

احمدی افزود: در این نمایشگاه 400 تن مرغ، 5 هزار و 500 تومانی و 220 تن شکر، یک‌هزار و 550 تومانی به شهروندان دشتستان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به توزیع 25 تن گوشت قرمز در شهرستان دشتستان گفت: این میزان گوشت با قیمت هر کیلوگرم 16 هزار و 500 تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

احمدی اظهار داشت: در این نمایشگاه نماینده دو شرکت تولید کننده، روغن را 10 درصد ارزان‌تر از قیمت بازار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با اشاره به فعالیت نمایندگی شرکت پگاه در نمایشگاه طرح ضیافت دشتستان گفت: غرفه شرکت پگاه محصولات لبنیاتی را با قیمت 10 درصد ارازن‌تر از قیمت بازار بین مشتریان دشتستانی نمایشگاه عرضه می‌کند.

انتهای پیام/2452/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول