اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

خیابان دو طبقه امام خمینی مجهز به دوربین ثبت تخلفات می‌شود

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پل دو طبقه امام خمینی به زودی مجهز به دوربین ثبت تخلفات پلاک‌خوان می‌شود.

خیابان دو طبقه امام خمینی مجهز به دوربین ثبت تخلفات می‌شود

حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در ثبت تصادفات شهری خیابان امام خمینی‌ جزو خیابان‌های حادثه‌خیز شهر اصفهان است، اظهار کرد: این خیابان دارای روگذر و زیرگذر است و امکان اینکه پلیس در یک نقطه مستقر شود، و خودروها و نیز موتورسواران را کنترل کند، ندارد.

وی افزود: پل دو طبقه امام خمینی‌ نیز محلی برای کنترل عبور و مرور ندارد و نمی‌توان برای کنترل عبور و مرور خودروها، به ویژه خودروهای متخلف و نیز موتور سیکلت‌‌سواران داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: طی روزهای گذشته در جلساتی که با شهرداری اصفهان داشتیم مقرر شد که برای کنترل ترافیک این خیابان به ویژه پل دو طبقه امام خمینی‌ دوربین نصب کند چرا که راه دیگری برای کاهش عبور و مرور موتور سواران و نیز تشخیص تخلفات وجود ندارد.

وی ادامه داد: قرار شده است که برای این پل دوربین‌های پلاک‌خوان‌ نصب شود که بتواند در نبود پلیس در بالای این پل تخلفات را ثبت و جریمه صادر کرد.

غلامی با بیان اینکه تا چند ماه آینده نیز دراین محل دوربین نصب شود، گفت: امسال تعداد 10 دستگاه دوربین به بزرگراه‌ها اضافه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 12 دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر نصب شده است که در آینده در محدوده زوج و فرد نیز دستگاه دوربین ثبت تخلفات نصب می‌شود،

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان همچنین از نصب 25 دوربین ثبت تخلفات برای نظارت بیشتر با همکاری شهرداری اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول