اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

مدیران کلید را در قفل خودشان بچرخانند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر تدبیر مدیران برای رفع مشکلات این استان گفت: مدیران باید کلید را در قفل خودشان بچرخانند.

مدیران کلید را در قفل خودشان بچرخانند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد خدمت رسانی و توسعه شاخص‌ها در خراسان شمالی را از رسالت‌های مدیران استان برشمرد و اظهار کرد: این نیازمند تدبیر و کار و تلاش بیشتر مدیران خراسان شمالی دارد.

وی با ضروری خواندن تکریم مردم در دستگاه‌های اجرایی افزود: باید به این موضوع توجه جدی شده تا سطح شاخص‌های رضایتمندی مردم ارتقا یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بیکاری و مشکلات اقتصادی را از معضلات فرا روی جامعه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: همه معضلات چون اعتیاد، تجرد، فقر ریشه در بیکاری داشته از این رو نیاز است تا مدیران با ظرفیت‌هایی که در اختیار آنان بوده برای رفع این مشکلات تدبیر کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه مردم صرفاً برای انتخابات نبوده بلکه در تمامی دوران باید مورد توجه قرار بگیرند، گفت: این پذیرفته نیست که برخی از دستگاه‌ها در روند خدمات رسانی به مردم تعلل ایجاد می‌کنند.

وی از شهرداری‌ها به عنوان یکی از مراکزی برشمرد که مردم نسبت به نحوه پاسخگویی انتقاد دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعامل هر چه بیشتر شهرداری‌ها با مردم شد.

انتهای پیام/63002/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول