اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان:

شهرک‎های صنعتی با 30 درصد ظرفیت کار می‎کنند

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در حال حاضر و با توجه به وضع اقتصادی کشور وضع تولید در کارخانه‎ها مناسب نیست و بیشتر شهرک‎های صنعتی فقط با حدود 30 درصد از ظرفیت خود کار می‎کنند.

شهرک‎های صنعتی با 30 درصد ظرفیت کار می‎کنند

سید رسول رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضع کنونی اقتصاد کشور اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به رکود بازار، کارخانجات تولیدات خود را کاهش داده‎اند و بیشتر شهرک‎های صنعتی حتی تا 70 درصد ظرفیت خود را غیرفعال و با 30 درصد ظرفیت کار می‎کنند.

وی گفت: وجود مدیرانی که با تولید هیچ آشنایی ندارند و در جلسات و مراجع تصمیم‌ساز و مهم تولیدی شرکت دارند سبب شد تصمیمات نادرستی در زمینه تولید تصویب شود و به تولید ضرر فراوانی بزند.

*مدیر خوب باید از منابع  موجود حداکثر استفاده را ببرد

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان افزود: مدیر خوب کسی است که بتواند از منابع و امکاناتی که در اختیار اوست حداکثر استفاده را ببرد و بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

وی گفت: دولت جدید باید سعی کند از مدیرانی که با تولید آشنایی بیشتری دارند در بخش‎های تولیدی استفاده کند تا با وجود این مدیران بتوان به وضع کنونی تولید سر‎و‎سامان داد.

رنجبران بیان کرد: اگر مدیران بخش‎های تولیدی از میان افرادی انتخاب شوند که تجربه کافی در زمینه کار تولیدی دارند سبب می‎شود اگر هم مشکلی در زمینه تولید رخ داد مدیران بتوانند با استفاده از تجربیات خود مشکلات را رفع کنند.

*بدهی دولت به پیمانکاران سبب تضعیف تولید شد

وی در ادامه به بدهی‎های دولت به پیمانکاران اشاره کرد و افزود: دولت به دلایلی به بعضی پیمانکارانی که برای دولت کار می‎کردند بدهکار شد و نتوانست آنگونه که باید از تولید حمایت مالی کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان گفت: کمبود زیر ساخت‎های تولیدی داریم و دولت باید با اتخاذ سیاست‎های صحیح اقتصادی زیر ساخت‎های مناسب برای تولید فراهم کند تا شاهد رونق چشمگیر تولید باشیم.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول