اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رفع آسیب‌دیدگی

آرام طبع بعد از یکسال دوری از میادین به ترکیب صبای قم بازگشت

مدافع جوان تیم فوتبال صبای قم بعد از یکسال دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای لیگ سیزدهم بار دیگر به ترکیب اصلی صبا بازگشت.

آرام طبع بعد از یکسال دوری از میادین به ترکیب صبای قم بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدامین آرام طبع در نیم‌فصل مسابقات لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به دلیل طولانی شدن آسیب‌دیدگی‌اش به صورت موقتی از صبای قم کنار گذاشته شد تا به درمان خود بپردازد.

آرام طبع در آغاز دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یکی از خریدهای تیم فوتبال صبای قم از تیم آلومینیوم هرمزگان جدا شد و حتی در مراحل آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی صبا خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این تیم معرفی کرد اما این خرید صبا در نیم‌فصل لیگ دوازدهم به دلیل مصدومیت خیلی زود از این تیم کنار رفت.

مدافع سابق تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در نیم فصل اول لیگ دوازدهم تنها دو بازی برای صبای قم انجام داد و بعد از اینکه در هفته نخست مقابل تیم فوتبال پیکان تهران به میدان رفت در هفته دوم برابر ذوب آهن به شدت آسیب دید و یکسال از میادین محروم شد.

با وجود اینکه در مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور پیش از آغاز بازی‌های فصل جدید جام خلیج فارس باشگاه صبای قم با هدف رفع کردن نقاط ضعف خود چند مهره جدید جذب کرد، اما یکی از بازیکنانی که حضورش در صبا بار دیگر هواداران این تیم را خوشحال کرد، محمدامین آرام طبع است.

آرام طبع در بازی نیم‌فصل نخست صبای قم و ذوب آهن اصفهان که در مردادماه سال گذشته در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در هفته دوم دور رفت لیگ دوازدهم انجام شد، نقش تاثیر‌گذاری در پیروزی دو بر یک تیمش با گل‌های میلاد نوری بر ذوب آهن داشت اما مصدومیت در این دیدار وی را برای یک فصل از میادین دور کرد و حالا این بازیکن امیدوار است که بار دیگر با پیراهن صبا در لیگ جدید بدرخشد.

با توجه به مهره‌هایی که صبای قم در حال حاضر در اختیار دارد، به نظر می‌رسد این تیم در لیگ سیزدهم حضور موفقی در لیگ برتر داشته باشد زیرا در کنار محمد مایلی کهن به عنوان یک مربی کاردان و با تجربه، در این تیم چند بازیکن با تجربه و چهره‌های با انگیزه و جوان نیز حضور دارند.

صبای قم در هفته‌های اول تا چهارم لیگ برتر فوتبال به ترتیب با ملوان بندر انزلی، نفت تهران، فولاد خوزستان و استقلال تهران دیدار می‌کند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول