اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

وقایع مصر نشانگر تفرقه‌افکنی دشمنان در بین مسلمانان است

امام جمعه شهرستان تایباد گفت: وقایع مصر در راستای برنامه‌های دشمن و تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان است.

وقایع مصر نشانگر تفرقه‌افکنی دشمنان در بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر تایباد؛ ماه رمضان را ماه رحمت و برکت و بهرمندی از فیوضات الهی خواند و فواید روزه‌داری و امساک در سلامتی جسم و روح را یادآوری کرد و بر پرهیز از حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری در ملاعام در این ماه مبارک تاکید کرد.

محدثی ضمن اشاره به اهمیت حفظ حجاب و لزوم آن برای جلوگیری از هواهای نفسانی، مسئله بی‌حجابی و بی‌پروایی زنان را حربه و برنامه دشمن برای از بین بردن اسلام عنوان کرد و از بانوان و همگان خواست که هوشیار بوده و تحت تاثیر برنامه‌های دشمنان قرار نگیرند.

وی حجاب و عفاف را از ضروریات دین و مستلزم یکدیگر خوانده و بر پایبندی بانوان و عموم مردم به حجاب و عفاف اسلامی تاکید کرد.

محدثی همچنین به 23 تیرماه روز همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام اسلامی و توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها در راستای تفرقه‌افکنی دشمنان خارجی و ایادی داخلی در سطح جامعه و هشیاری و بصیرت مردم  اشاره کرد و آن را درس عبرتی برای فتنه‌گران خواند.

خطیب جمعه تایباد با اشاره به وقایع مصر به برنامه‌های دشمن در راستای تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان در فرصت پیش آمده پس از بیداری اسلامی لزوم وجود رهبری فقیه جامع الشرایط، عادل و مقتدر در از بین‌بردن فتنه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

وی به نصایح و خیرخواهی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه 90 به گروه‌های سیاسی در مورد ترویج اسلام تکفیری و اسلام لاییک از سوی دشمنان اسلام در راستای ایجاد شکاف و جنگ افروزی بین مسلمانان اشاره کرد و وقایع عراق و کشتار مسلمانان و سایر کشورهای اسلامی را که مطلوب دشمنان است یادآوری کرد.

امام جمعه تایباد اظهار کرد: اسلام ناب محمدی اسلام اصیلی است که توسط پیامبر خدا ارائه شده و در آن بر حرمت خون مسلمانان تاکید شده است.

این مقام مسئول افزود: مقام معظم رهبری هر جافتنه‌ای ایجاد شد با سخنان و رهنمودهایشان آتش فتنه راخاموش کردند.

وی به سرازیرشدن دلارهای نفتی کشورهای عربی به محض اتفاق افتادن حادثه‌ای در مصر اشاره کرد و یادآور شد که مردم مصر گول دلارهای نفتی را نخورده و وارد بازی‌‌های بازارهای نفتی نشوند.

انتهای پیام/70001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول