اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

دولت مصر بسیار بد عمل کرد/ مردم مسلمان جواب انحراف را دادند

امام جمعه سمنان گفت: دولت مصر و رئیس جمهوری آن پس از به دست گرفتن قدرت، بسیار بد عمل کردند و مردم نیز جواب این انحراف را دادند.

دولت مصر بسیار بد عمل کرد/ مردم مسلمان جواب انحراف را دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏ الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه ‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم این استان در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد، با تشریح اوضاع سیاسی جهان اسلام به ویژه حوادث اخیر در کشور مصر اظهار کرد: مردم مصر نمی‏توانند بپذیرند دولت بر خلاف وعده‏هایش عمل کند.

وی تصریح کرد: دولت مصر پس از سال‏ها و با انقلاب باشکوه مردم این کشور، با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل قدرت را در دست گرفت و دولت‏مردان آن و شخص مرسی با این نوع ادبیات روی کار آمدند.

امام جمعه سمنان افزود: دولت مصر و رئیس جمهوری آن پس از به دست گرفتن قدرت، بسیار بد عمل کردند و همین امر نیز باعث شد تا تا در نهایت دولت سقوط کند و مردم جواب این انحراف را دادند.

شاهچراغی افزود: همکاری‏های گسترده دولت مصر با اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار غیرقابل توجیه بود و مردم نیز آن را برنتابیدند.تلاش بسیاری برای شیعه‏ هراسی و ایران‏ هراسی در منطقه با نوع برخورد دولت‏مردان مصر به راه افتاد.

امام جمعه سمنان، قدرت دادن به سلفی‏ها و گروه‏های تکفیری را دیگر اشکال اساسی در حکومت مصر بیان کرد.

شاهچراغی گفت: وضع دولت مصر و برکناری محمد مرسی به خواست مردم، برای دولت‏هایی که بد عمل کنند و خواست مردم را در نظر نگیرند، باید درس عبرت باشد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روزه‏ داری مردم، توجه به معنویات را در جامعه بسیار مهم بیان کرد.صدا و سیما و رسانه ملی نباید در این روزها و شب‏ها با پخش برنامه‏ های متعدد تلویزیونی، موجب خالی شدن منابر در مساجد شوند.

انتهای پیام/2249/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول