اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با روی دادن تصادف خون‌بار و فوت چهار سرنشین خودروی پراید

سیاهپور: مسئولان حالا دیگر فکری به حال قتلگاه دشت‌روم کنند

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چندین بار تذکر داده‌ایم که این کفی منطقه دشت‌روم با وضعیت فعلی جاده نیست بلکه قتلگاهی است که در کمین مسافران نشسته است.

سیاهپور: مسئولان حالا دیگر فکری به حال قتلگاه دشت‌روم کنند

سرهنگ منوچهر سیاهپور امروز و پس از حادثه تأسف‌بار واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور یاسوج به بابامیدان و در منطقه دشت‌روم اظهار کرد: حادثه غمباری بود و همه از این بابت متأثر شدیم.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد که به شدت از این حادثه ناگوار متأثر به نظر می‌رسید، ابراز کرد: همان‌گونه که در خبر ابتدایی هم به شما گفتم، مهم‌ترین دلیل بروز این حادثه عدم رعایت نظامات دولتی بود.

وی گفت: عدم نصب تابلوهایی اعم از کارگران مشغول به کارند، محدوده کارگاهی تا چند کیلومتر، جاده فاقد شانه است، علائمی که در شب بازتاب داشته باشد، جاده در دست تعمیر است و نوار زرد با نوشته احتیاط موجب بروز چنین حادثه‌ای و البته حوادث مشابه در صورت سهل‌انگاری در آینده می‌‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمی‌توان در این موقع از روز یعنی ساعت 11 و 45 دقیقه گفت که راننده خواب‌آلودگی داشته و یا این که منطقه مسکونی بوده و احتمال عبور عابر پیاده در آن منطقه وجود داشته که این چنین تصادفی صورت گرفته است.

سیاهپور به شانه 1.5 متری و گودالی با عمق سه متر برای ساخت پل و تعریض جاده در محل حادثه خبر داد و گفت: اگر جاده شانه داشت تنها شاهد یک حادثه معمولی در حد خسارت به خودرو بودیم.

 وی که در این قسمت از گفت‌وگو به عنوان یک کارشناس صحبت می‌کرد، افزود: باید دو تا سه روز دیگر صبر کنیم تا آن‌گاه بتوانیم در مورد علل اصلی بروز این حادثه و درصدهای آن صحبت کنیم اما من به شما می‌گویم که علت اصلی آن نقص در جاده بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص و در پاسخ به این سؤال فارس که آیا شما در ارتباط با خطرات این محور هشداری هم از قبل داده بودید، تصریح کرد: چندین و چند مکاتبه با راه و شهرسازی تا پیش از این راجع به محور یاد شده و کفی دشت‌روم داشتیم و به آن‌ها گوشزد کرده بودیم که این مسیر جاده نیست بلکه قتلگاهی است که باید نسبت به ترمیم آن هر چه زودتر اقدام شود.

سیاهپور ادامه داد: به جز راه و شهرسازی با استانداری هم از قبل مکاتباتی صورت گرفته بود و اکنون هم هشدار می‌دهیم که در گذشته و در همین نقطه یک حادثه رخ داد و حادثه تأسف‌بار امروز هم دومین آن بود و با وضعیت فعلی باید منتظر حوادثی ناگوار از این دست در قتلگاه دشت‌روم باشیم.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول