اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

فوتبال استان بوشهر قدمت 100 ساله دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فوتبال استان بوشهر قدمت 100 ساله دارد، اما تعداد ورزشکاران ما در لیگ برتر به پنج نفر هم نمی‌رسد.

فوتبال استان بوشهر قدمت 100 ساله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رضا جمشیدی بعدازظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به ورزش و گسترش زیرساخت‌های ورزشی امری لازم است و اداره‌کل تربیت بدنی در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی اضافه کرد: شهرستان جم دارای استعدادهای خوبی در عرصه ورزش است که باید با افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی نسبت به پرورش این استعدادها استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بر لزوم افزایش اعتبارات ورزشی تأکید کرد و افزود: سهم استان بوشهر و مردم از منابع طبیعی که باید شامل حال ورزش، فرهنگ و آموزش و پرورش شود باید تغییر اساسی کند تا باعث عمران و ابادانی استان در تمامی عرصه‌ها شود.

جمشیدی با بیان اینکه کلید اصلی حل مشکل ورزش توجه به پایه‌ها است، ابراز داشت: فوتبال استان بوشهر قدمت 100 ساله دارد، اما تعداد ورزشکاران ما در لیگ برتر به پنج نفر هم نمی‌رسد و اکثر بازیکنان تیم‌های فوتبال ما در لیگ‌های کشور را غیربومی تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: علت اصلی سقوط فوتبال استان، استفاده نکردن از نیروهای بومی و ظرفیت‌های موجود فوتبال استان و عدم بومی‌سازی بود.

جمشیدی اذعان داشت: ما در رده 13 سال در سطح کشور حرف زیادی برای گفتن داریم، اما در رده 18 سال می‌بینیم که هیچ فوتبالیست شاخصی نداریم و از ظرفیت‌های بومی هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و تیم‌های فوتبال ما یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تأکید کرد: حتماً باید آکادمی فوتبال در شهرستان جم ایجاد شود و در کنار آن هم شرکت پالایش گازفجرجم باید رشته‌های ورزشی متعددی تحت پوشش خود قرار بدهند.

جمشیدی گفت: تاکنون تلاشم این بوده که تمامی رشته‌های ورزشی و باشگاه‌ها را با نگاه کارشناسی ببینیم و به صورت هدفمند اعتبارات را مابین آنها ترزیق کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: کمکی که در این چند سال به فوتبال و باشگاه‌های فوتبال استان کرده‌ام در تمام دوران ورزشی استان صورت نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برای رشد و توسعه ورزش استان بوشهر و شهرستان جم باید دست به دست هم دهیم و مشکلات و معضلات موجود را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول