اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

قرعه‌های خوبی به نام صبا افتاده است/ شروع خوبی در لیگ سیزدهم خواهیم داشت

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: قرعه‌های خوبی در هفته‌های آغازین لیگ برتر به نام صبا افتاده است و از اولین بازی شروع خوبی در لیگ سیزدهم خواهیم داشت.

قرعه‌های خوبی به نام صبا افتاده است/ شروع خوبی در لیگ سیزدهم خواهیم داشت

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازیکنان ما در دیدار تدارکاتی در مقابل تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان به خوبی توانمندی و آمادگی خود را نشان دادند و اگر چه نتیجه برای ما مناسب نبود اما مهمتر از نتیجه عملکرد تیم بود که رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: بعد از یک مرحله اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در اردبیل، در تهران نیز شرایط خوبی را سپری می‌کنیم و بازی‌های تدارکاتی مطلوبی داشته‌ایم که همگی موجب شده است تا اکنون این تیم از هر نظر برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده باشد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: تیم ما با توجه به موقعیت مالی خود، بازیکنان خوبی جذب کرده و با توجه به تمریناتی که از روز بیستم خرداد ماه آغاز شده است و یک مرحله اردوی آماده‌سازی که آن را به مدت یک هفته برگزار کرده، با بهترین شرایط در لیگ برتر به میدان می‌رود.

وی یادآور شد: بازیکنان صبای قم زیر نظر محمد مایلی کهن تمرینات آماده‌سازی خود را تا شروع لیگ برتر در تهران ادامه می‌دهند تا شرایط مناسب برای حضور موفق در لیگ جدید را به دست بیاورند و نخستین بازی خود را در قم با ملوان انجام بدهیم.

نجاتی خاطرنشان کرد: تیم ما در نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیمی به میدان خواهد رفت که همانند صبا دستخوش تغییرات زیادی شده است و با یک مربی خارجی گام به لیگ برتر می‌گذارد، اما مطمئنا بازیکنان ما در قم نمایش خوبی برابر این تیم خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به دیدار تدارکاتی آخر صبا با تیم استقلال صنعتی خوزستان بیان داشت: این بازی تدارکاتی برای ما باخت یک بر صفر را در پی داشت اما اصلا این نتیجه مهم نیست بلکه شناخت خوبی است که کادر فنی در این دیدار از موجودیت تیم به دست آورد و حالا با آگاهی کامل‌تری نسبت به شرایط بازیکنان گام به زمین بازی خواهد گذاشت.

وی یاد آور شد: صبای قم در این دیدار در هر نیمه با ترکیبی کاملا متفاوت به میدان رفت و با نظر محمد مایلی کهن ابتدا در نیمه نخست بازی نفرات با تجربه تیم به میدان رفتند و در نیمه دوم نیز بازیکنان جوان و آینده‌دار صبا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

صبای قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر روز دوم مرداد ماه در قم با ملوان بندر انزلی دیدار می‌کند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول