اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما:

خانواده در رعایت حجاب دارای نقش اساسی است

مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما گفت: بدحجابی به طور معمول به این علت است که به حجاب به صورت تک گذاره‌ای نگاه کرده‌ایم در صورتی که مقوله بدحجابی معلول عواملی است که از خانواده شروع می‌شود.

خانواده در رعایت حجاب دارای نقش اساسی است

حجت‌الاسلام سلمان رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب، پوشش و حیا یکی از مفاهیم درونی و فطری است که برای همه انسان‌ها این موضوع صدق می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در رنسانس مقوله حجاب دچار تحولاتی شد و همچنان این تحول ادامه دارد و در کشور ما نیز حجاب مصون از این تحول نیست بلکه راهکارهایی دارد تا در برابر طوفان بدحجابی مقابله کرده و بتوانیم مصون بمانیم.

مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما عنوان داشت: اگر بخواهیم در اجتماع بروز و ظهور داشته باشیم مقوله حجاب یکی از راه‌های مصونیت‌بخشی زن در اجتماع محسوب می‌شود تا بتواند بدون هر گونه حاشیه‌ای با آرامش نقش خود را ایفا کند.

وی با اشاره به علت بدحجابی گفت: بدحجابی به طور معمول به این علت است که به حجاب به صورت تک گذاره‌ای نگاه کرده‌ایم در صورتی که مقوله حجاب و بدحجابی معلول عواملی است که از خانواده شروع می‌شود.

رضوانی عنوان داشت: مد و گردشگری به نوعی عامل تشدید کننده بدحجابی در جوامع تبدیل شده که معلول علل مختلف است.

مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما عنوان داشت: تمرکز رسانه‌های رقیب بر نظام اسلامی است و معیار، پایه و اساس آنها روی بدحجابی قرار داده شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این آسیب در زمینه کالاهای فرهنگی ترویج حجاب و عفاف وجود دارد که نتوانستیم شیرینی و حلاوت آن را نشان دهیم و در حوزه نهاد خانواده و اجتماع نتوانستیم از فرصت‌های موجود استفاده کنیم.

انتهای پیام/78003/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول