اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قطعی 48 ساعته آب در چند روستای مازندران

مردم روستای چمازتپه و چند روستای دیگر در مازندران از قطعی چندروزه آب گله‌مند هستند.

قطعی 48 ساعته آب در چند روستای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، در روزهای گذشته تماس‌های مردمی از قطعی آب در روستای یک هزار نفری چمازتپه و چند روستای میاندرود در بخش گهرباران این شهرستان خبر می‌دهد.

مردم از مشکلات ناشی از بی‌آبی در روستای خود و ادامه‌دار بودن این مشکل گلایه می‌کنند.

یکی از اهالی این روستا در شهرستان میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اظهار گله‌مندی از مسئولان آب و فاضلاب روستایی شهرستان درباره عدم پاسخگویی مناسب به این مشکل مردم اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل قطعی آب، زندگی‌مان با مشکل روبرو شده است و مردم برای رفع نیاز به آب به اجبار از دیگر نقاط، آب را با ظروف به منزل می‌آورند.

مریم محمدی در این مورد با اشاره به مشکل طعم و بوی آب شرب این روستا تصریح کرد: به دلیل بوی نامناسبی که آب می‌دهد حتی در زمانی که آب‌ها قطع نیست نیز برخی از مردم که اتومبیل دارند آب شرب خود را از شهر ساری می‌آورند.

یکی دیگر از اهالی این روستا با بیان اینکه در سه هفته گذشته جریان آبرسانی به منازل مردم مشکلات عمده و مکرری داشته است، تصریح کرد: فقط در هفته گذشته در یک مورد آب شرب روستا 48 ساعت به‌طور مداوم قطع بود.

صالح معافی افزود: در آخرین موردی که قطعی آب برای مردم این روستا اتفاق افتاده است روز پنج‌شنبه بود که آب شرب روستاییان در تمام روز و چند روستای دیگر این شهرستان قطع بود که واقعا در این ایام ماه مبارک رمضان برای مردم مشکل‌ساز بوده است.

وی با بیان اینکه کیفیت آب روستا گاهی خوب و گاهی نامناسب می‌شود، تصریح کرد: مسئولان در چند سال گذشته منبع بتنی آب برای چند روستا از جمله چمازتپه را افتتاح کردند.

این شهروند میاندرودی خاطرنشان کرد: حال سوال اینجاست که با این شرایط آیا این منبع به همین زودی توانایی جوابگویی به نیاز مردم را از دست داده است.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی که مردم درباره رفع این مشکل داشته‌اند، تصریح کرد: مسئولان شهرستانی انشعاب غیرمجاز و آب‌دادن باغچه‌ها توسط عده‌ای را دلیل این مشکل عنوان می‌کنند اما حتی اگر این‌طور باشد چرا باید همه مردم متضرر شوند.

این شهروند مازندرانی با درخواست از مسئولان شهرستانی و استانی برای رسیدگی به این مشکل تصریح کرد: توقع ما رسیدگی به مشکل قطعی مکرر آب در این روستا و رفع دائم موانعی است که سلامتی مردم را در فصل تابستان به ویژه در ماه مبارک رمضان تهدید می‌کند.

انتهای پیام/86021/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول