اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

نساجی و سایپا در قائمشهر از حریفان میزبانی می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تیم‌های نساجی و سایپا شمال در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در استادیویم شهید وطنی قائمشهر از حریفان میزبانی می‌کنند.

نساجی و سایپا در قائمشهر از حریفان میزبانی می‌کنند

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پروژه زیرسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر در حال اجرا است که تا آغاز لیگ در اختیار این دو باشگاه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به هزینه میلیاردی برای استادیوم شهید وطنی قائمشهر افزود: برای کاشت چمن مصنوعی با کمپانی هلند و ترکیه به توافق رسیدیم و برای کاشت به زودی قرارداد نهایی امضا می‌شود.

سعادتمند گفت: قرار شد که کاشت چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی با حضور نماینده فیفا و مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین مقامات ارشد استان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران چمن مصنوعی استادیوم وطنی را از مرغوب‌ترین چمن‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: این چمن با توجه به کیفیت بسیار بالا قادر بازی در 24 ساعت را نیز دارد.

سعادتمند درباره آخرین وضعیت باشگاه سایپا شمال یادآور شد: مدیریت باشگاه با توجه به بدهی میلیاردی خواهان فروش باشگاه هستند که من همچنان مخالفت خودم را از فروش این باشگاه اعلام می‌کنم.

وی گفت: باشگاه سایپا شمال متعلق به مردم مازندران به ویژه شهروندان قائمشهر است که باید هر طوری شده با کمک مسئولان سهمیه‌اش در استان حفظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از ملاقات خریدار و اسپانسر اردبیلی باشگاه سایپا شمال در دفتر ایشان خبر داد و اظهار داشت: به طور حتم اداره کل ورزش و جوانان مازندران به عنوان آخرین ارگان و سازمانی در مازندران است که از فروش این باشگاه به خارج از استان موافقت می‌کند.

سعادتمند در پایان افزود: برای اینکه مدیران باشگاه سایپا شمال را از فروش این تیم منصرف کنیم قول دادیم که یک‌سال به صورت رایگان زمین چمن و تبلیغات اطراف استادیوم شهید وطنی که بیش از یک میلیارد تومان است در اختیار مدیران باشگاه سایپا شمال قرار دهیم.

انتهای پیام/86005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول