اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

درخواست تداوم مدیریتی در شهرداری چالوس

جمعی از شهروندان چالوس خطاب به منتخیان مردم در شورا اعلام کردند: فرصت کافی خدمت در مدیریت شهری به صالحی داده شود.

درخواست تداوم مدیریتی در شهرداری چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، جمعی از شهروندان این شهرستان خطاب به منتخبان مردم در شورا اعلام کردند: فرصت کافی خدمت در مدیریت شهری به صالحی داده شود.

ایوب صالحی شهردار فعلی چالوس که در کارنامه خود شهردار و فرماندار چندین شهر مازندران را در تجربه دارد در ماه‌های پایانی دوره خدمت اعضای شورای اسلامی شهر چالوس در دوره سوم به عنوان شهردار چالوس انتخاب شدند و شهروندان این شهر بعد از مدت‌ها شاهد انتصاب یک مدیر بومی در راس مدیریت شهری بودند.

اگرچه خیلی‌ها معتقد بودند صالحی نباید این مسئولیت را به لحاظ ماه‌های پایانی خدمت دوره سوم اعضای شورای اسلامی شهر چالوس قبول می‌کرد اما او این مسئولیت را قبول کرد و به عنوان شهردار چالوس معرفی شد و در روز معارفه‌اش با جاری شدن اشک از چشمانش گفت که این حق چالوس نیست.

هرچند شهردار چالوس در آن روز گفت حرف‌های زیادی دارم که از طریق رسانه‌ها به مردم می‌گویم ولی همچنان ما منتظر گفته‌های شهردار هستیم

صالحی در مدت فعالیت چند ماهه خود در مدیریت شهرداری توانست بعد از بررسی وضعیت موجود در پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید سند چشم‌انداز توسعه شهر چالوس را ترسیم و در بعدهای مختلف عمرانی برنامه‌ریزی مدون جهت اجرا داشته باشد.

قطعا حمایت و همکاری و پشتیبانی اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر چالوس می‌تواند بزرگترین کمک به شهردار فعلی در جهت ارایه خدمات صادقانه به شهر باشد.

شهر چالوس شایسته توسعه است و وضعیت کنونی در شان شهر توریستی چالوس نبوده و همه باید بدون حاشیه و فقط جهت رشد همه جانبه این شهر تلاش کنند.

جمعی از شهروندان چالوس خطاب به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر خواستار فرصت کافی جهت خدمت در مدیریت شهری به صالحی، شهردار فعلی این شهر شدند.

آنان معتقد هستند ایوب صالحی وقت کافی برای ارایه برنامه‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود برای شهر چالوس نداشته و منتخبان مردم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر باید این فرصت را به او بدهند.

شمس یکی از بازاریان شهر چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: انتخاب شهردار بومی یکی از انتظارات مردم این شهر بود که تحقق پیدا کرد اما دوره زمانی کوتاه فرصتی نبود که شهردار فعلی بتواند خود را محک بزند و اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر چالوس باید در تقویت برنامه‌های شهردار فعلی همکاری کنند.

وی ادامه داد: این روزها شنیده می‌شود که شورای جدید به دنبال تغییر و تحول است اما به نظرم آنها باید شهردار فعلی را حفظ و به او جهت توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.

شمس تصریح کرد: شهردار به لحاظ دوره مدیریتی که همزمان با انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر بود نتوانست تیم مدیریتی خود را تقویت کند که ضروری است در این فرصت به او داده شود تا با تیم مدیریتی خوب به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه مدیریت شهری بپردازد.

فاطمه سام دیگر شهروند چالوس نیز خطاب به منتخبان مردم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر چالوس گفت: تغییر شهردار و اشتباه اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر چالوس نباید در اولویت شورای اسلامی باشد بلکه باید همه آنها تلاش کنند تا طرح و برنامه‌های توسعه شهری به خوبی اجرایی شود.

وی گفت: وضعیت کنونی شایسته شهر چالوس نیست و انتخاب شهرداران بومی نتوانست در بهبود روند رو به رشد چالوس کمک کند بنابراین حال که شهردار بومی چند ماهی است در مدیریت شهری انتخاب شد باید کمک و همراهی او در الویت برنامه‌های شورای اسلامی دوره چهارم شهر چالوس قرار گیرد.

سام تصریح کرد: اکنون شهردار فعلی چالوس حتی نمی‌تواند در مسند پاسخگویی قرار گیرد زیرا عمر مدیریت شهرداری‌اش در چالوس نمی‌تواند فرصت کافی برای دفاع از عملکرد وی باشد پس باید او را کمک کرد و جهت تقویت طرح‌ها و برنامه‌های او یاریگرش باشیم.

علی اسفندیاری یکی دیگر از بازاریان شهر چالوس معتقد است تجربه مدیریتی و فنی شهردار فعلی می‌تواند راه نجات شهر چالوس از بن بست باشد.

وی در صحبت‌هایی با خبرنگار فارس اظهار داشت: صالحی تجربیات خوبی را از گذشته دارد چه زمانی که شهردار شهرهای مختلف مازندران بوده و چه زمانی که مسئولیت عمرانی فرمانداری چالوس را برعهده داشت و اکنون فرزند چالوس باید تجربیات خود را در این شهر بکار گیرد.

اسفندیاری بیان داشت: عملیاتی کردن تجربه و برنامه‌های شهردار فعلی چالوس منوط به داشتن زمان کافی در سمت فعلی است که شورای دوره چهارم باید این زمان را در اختیار او بگذارد.

وی بیان داشت: انتظار بازاریان و شهروندان این شهر بر این است تا اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر چالوس به جای تغییر مدیریت شهری بر ثبات و کمک آن تلاش کنند.

زهرا فقیه دیگر شهروند چالوسی نیز اظهار داشت: انتظار شهروندان این است تا منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر چالوس در اولین جلسه رسمی خود بر ادامه فعالیت شهردار فعلی تاکید و کمک و مشارکت در توسعه شهری را در الویت برنامه‌های خود قرار دهند.

فقیه تاکید کرد: صالحی به عنوان شهردار بومی چالوس از دانش و تجربه خوب مدیریت شهری برخوردار است که می‌تواند با تایید ادامه روند مدیریت او در شهرداری از سوی منتخبین مردم در دوره چهارم شورای اسلامی روند توسعه شهری نیز شتاب بگیرد.

امیدواریم منتخبان مردم در دوره چهارم شورای اسلامی بهترین تصمیم را برای مدیریت شهری بگیرند و بتواند پاسخگوی شهروندان باشند.

یکی از شعارهای محوری این افراد در زمان تبلیغات تاکید بر شهردار بومی در راس شهرداری چالوس بود که حال باید دید چقدر این شعار اجرایی می‌شود.

صالحی که در ماه‌های آخر دوره سوم شورای اسلامی شهر چالوس شهردار این شهر شد نتوانست تیم مدیریتی خود را انتخاب کند و انتخاب مجدد او به عنوان شورا می‌تواند هر چه سریع‌تر تیم مدیریتی خود را انتخاب و برای توسعه شهری تلاش کند.

به نظر می‌رسد اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس فرصت زمانی کافی را به صالحی شهردار فعلی خواهند داد و در توسعه شهری چالوس به این مدیر توانمند بومی کمک خواهند کرد.

انتخاب تیم مدیریتی خوب، انتخاب مشاورین با تجربه و دارای تحصیلات در حوزه‌های مختلف، اطلاع‌رسانی به موقع فعالیت‌های شهرداری می‌تواند کمک شایانی را به شهردار کند.

ما نیز امید داریم با برگزاری اولین جلسه رسمی دوره چهارم شورای اسلامی شهر چالوس طی بیانیه و پیامی اعضای شورا ضمن انتخاب مجدد صالحی به عنوان شهردار با دعوت مردم در اجرای سند چشم‌انداز توسعه شهر چالوس اتحاد، مشارکت، همدلی و همراهی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

------------------------------

گزارش از حسین قاسمی

 

-----------------------------

انتهای پیام/2296/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول